Squeakers

Det gamle rottekullforumet, denne delen er nå låst.

Moderator: Moderatorer

Shana

Post by Shana »

Nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte nutte...

Okay nok spam for i dag 8) Men nøj hvor er de små bebser altså fine :mrgreen:

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Ja, jeg har de på kontoret, og jeg begynner å lure på om det var så lurt. Jeg bestemte meg for at kullet skulle fødes og vokse opp der siden jeg tilbringer størsteparten av min våkne tid der nå. Men, jeg får ikke jobbet, jeg blir jo bare sittende og se på dem! Og når jeg endelig kommer hjem blir jeg bare sittende og beundre bildene jeg har tatt :roll:
Nye bilder i dag, forresten!

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

To videoklipp er lagt opp på kullsiden. Du må ha DivX installert for å se dem, men det er vel verdt å laste ned! Ellers ville klippene ha tatt 4 ganger så lang tid å laste ned.

Ungene vil fortsatt helst sove, og gjerne i en haug. Bare de modigste (og mest forvirrede) våger seg langt bort fra kjente lukter. Legg merke til synkronpussingen til høyre i klipp 2... :D

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Søte videoklipp, men det var ikke så lett å se da, for jeg fikk til å se de bare i 100x100 pixels omtrent. Vet du om det går an å gjøre noe med innstillingene for å då sett klippene større?
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Post by Adyssa »

Så kul med videoklipp. Jag förstår hur du har det Heidi. Man får inte gjort någonting när man har råttungar. Tänk dig om du hade 2 kullar samtidigt. Mycket jobb, hehehe...

Ki

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Søte videoklipp, men det var ikke så lett å se da, for jeg fikk til å se de bare i 100x100 pixels omtrent. Vet du om det går an å gjøre noe med innstillingene for å då sett klippene større?
Du har kanskje bedt om å avspille videoklipp inni IE istedet for i et eget vindu? Vet ikke hvordan du endrer det tilbake (se i innstillingene til IE), men hvis du lagrer klippet på desktoppen og spiller det av derfra skal det ikke skje.

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Det som mange har ventet på: Nye bilder!
Sorry til dere som har ventet og ventet. Ungene er store nå, 3 stk + mor Sukhothai har allerede flyttet ut. Heldigvis får jeg beholde endel av dem en stund til, det er jo nå jeg kan begynne å lære de masse uvaner :twisted:

http://awas.nvg.org/rats/

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Rigtig dejlige billeder, det er nogle smukke bebser :D
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Locked