din mening?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
c00nan
Sofaspiser
Posts: 150
Joined: 13 Aug 2013, 01:22
Kjønn: Kvinne

din mening?

Post by c00nan »

mulig det er teit å ikke bare finne ut av det her selv, men går å grubler så mye på det så vil gjerne høre din mening.

Jeg har 2 rotter nå etter jeg måtte avlive min tredje som ble syk for noen uker siden, hu var min hjerterotte og føler egentlig det er litt tidlig å skaffe seg noen nye og kan godt bare bare kose meg med de jeg har nå.
MEN hu eldste jeg har er straks 2 år og jeg aner jo ikke om jeg får ha henne ett halvt år til eller en mnd selvom hun virker frisk og fin enda og da vil jeg ikke at hu yngste skal bli alene helt plutselig og rotter er jo noe jeg vil fortsette med selvom jeg ikke stresser med å få fler. En grunn til er at hu yngste er litt rar.. og kan plutselig få panikk å løpe å gjemme seg for ingenting, hu er veldig var på lyder og skvetter fort, hu eldste derimot er veldig trygg, rolig og tillitsfull og jeg vil gjerne at de nye skal få oppleve henne og kansje lære noe derfra, er ihvertfall redd for at de skal ta fra den yngste og bli sånn de også hvis de vokser opp med bare henne :confused:

hjelp?

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: din mening?

Post by Anniken.HH »

Da jeg mista min hjerterotte var jeg på nippet til å slutte med rotter, syns, som du sier, at det blei feil å skaffe seg nye så kort tid etter at den andre hadde dødd.
Men hadde jeg vært deg, hadde jeg kanskje skaffet to unge jenter fra noen av kullene som er nå, slik at de får oppleve den eldste or rolige damen.
Men kanskje unngå de samme tegningene som hjerterotta hadde? Min hjerterotte var husky, og selv om jeg ønsker meg en husky, har jeg fortsatt ikke skaffet meg en, for det ble for nært.
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

c00nan
Sofaspiser
Posts: 150
Joined: 13 Aug 2013, 01:22
Kjønn: Kvinne

Re: din mening?

Post by c00nan »

ja, har tenkt tanken.. hørte at det var litt venteliste på jenter nå og har ikke kjøpt fra oppdretter før så litt usikker på hvordan jeg skal gå fram :oops:

min hjerterotte var mørk brun hooded og klarer ikke tanken på å skaffe meg den fargen nei.. savner henne så mye :(

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: din mening?

Post by Anniken.HH »

Gå på kullforumet her, under ''kommende kull'' og ''fødte kull'' ser du hvem kull som eventuelt er aktuelle nå. Det er jo ikke sikkert det er venteliste på alle kullene. :)
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

c00nan
Sofaspiser
Posts: 150
Joined: 13 Aug 2013, 01:22
Kjønn: Kvinne

Re: din mening?

Post by c00nan »

står nå på venteliste hos oppdretter

Post Reply