oppfølging av kull

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

oppfølging av kull

Post by Anniken.HH »

Igjen, ikke noe jeg er helt sikker på hvor ejg skal legge, så da havner det her.

Jeg har gått å tenkt en del i det siste på kull og foreldre i kull og slektene deres, og tar ofte meg selv i å ha lyst til å bare velge et kull, også se hvor alle de små endre opp, og om de fikk egne små.
Men det går jo ikke, man må liksom gå bakover i tid, for å spore opp hvor rotter kommer fra, og noen ganger kan det bli vanskelig å se om eventuelle søsken av den du skal avle på, også er tatt i bruk.
Blir rett og slett litt mye å holde styr på :P
- og hvis dere skjønner hva jeg mener, creeds til dere, for jeg er ikke sikker på om jeg gjør det sjøl en gang!

Men det jeg lurte på er egentlig hvorfor man ikke linker i kullinfo?
Ta eks. Saga fra blåmuggost-kullet som har barna sine hos meg nå.
Hvorfor legger man ikke link til hennes kulltråd, i blåmuggost-kullets tråd?
Ville ikke det ha gjort det mulig å få oversikt mye raskere og enklere enn å måtte lete fram og tilbake, sende mail og spørre rundt?

Da kunne selv de som bare følger med på en linje for hobby-ens skyld lett holde øye med alt som skjer :)
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: oppfølging av kull

Post by kikky »

Jau, men man får fine rapporter av matmor.. vi slepper å gjøre noe som helst arbeid, sånn egentlig :hiding:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: oppfølging av kull

Post by Anniken.HH »

Jaja, men tenkte sånn generelt på alle kull, og ikke bare på de fra matmor :-)
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Post Reply