Feriepass

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
metalrat
Stjeler mat
Posts: 70
Joined: 18 Jan 2015, 22:56
Kjønn: Kvinne
Location: Fredrikstad

Feriepass

Post by metalrat »

Hei, nå trodde jeg at kanskje det er ikke en dårlig idé å åpne egen emne ang. ferie/dyrepass til rottene. Jeg vet det finnes flere som tilbyr dyrepass til gnagere men jeg er ikke overbevist at jeg vil gi rottene mine til hvem som helst. Så tenkte jeg at det er kanskje ikke bare jeg som har behov av dyrepass, særlig når det nærmer seg fellesferie. Kunne være fantastisk når folk som søker / tilbyr dyrepass skriver inn her :-) jeg holder i Østfold foresten.

BiKa
Stjeler mat
Posts: 62
Joined: 20 Aug 2014, 00:16
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Feriepass

Post by BiKa »

Vestkanten av Bergen (Vestlandet)

Jeg hadde blitt superglad om noen kunne ha kommet innom min leilighet og vannet og foret rottene mine så jeg kan få dra på påskeferie hjem til Mamma og Pappa i Trøndelag. (mamma har til og med bursdag Lørdagen i påsken).
Jeg har ikke bestilt biletter til reisen enda, siden jeg har både jenterotter og gutterotter og derfor trenger at noen kommer hit og ser til de :)
<3 Mo'Nique, Betty, Ivy, Klorhexidin, Ronja, Axis, Flexor, Mio og Birk <3

Sara Syversen
Stjeler søppel
Posts: 789
Joined: 29 Sep 2013, 23:37
Kjønn: Kvinne
Location: Østfold
Contact:

Re: Feriepass

Post by Sara Syversen »

Bra Idé. Holder til i Østfold selv her.
Jeg og gubben kan jo kanskje en dag eller to. Så skader ikke å spørre oss på innboks. Men har en uforutsett helse da. så ikke alltid det passer dessverre. Men går an å sende melding ihvertfall om du bor i Østfold.
Som du sa på melding metalrat så ønsker jo ikke jeg å gi mine rotter til folk som ikke har håndtert rotter før egentlig heller.

Hadde vært kjekt om flere meldte seg så man kan hjelpe hverandre kanskje ?
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

Sara Syversen
Stjeler søppel
Posts: 789
Joined: 29 Sep 2013, 23:37
Kjønn: Kvinne
Location: Østfold
Contact:

Re: Feriepass

Post by Sara Syversen »

Kanskje Renya kan sette denne øverst så kommer det opp bilde når man man linker til siden her.

Image
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

Anders Ruller'n
Gnager på ledninger
Posts: 113
Joined: 23 Jan 2013, 13:55

Re: Feriepass

Post by Anders Ruller'n »

Vi kan sikkert stille oss til disposisjon for de med rotter rundt omkring i Sør-Trøndelag. Blir hjemme hele sommeren. Kun noen korte turer på fjellet med bikkje og telt.

De som eventuelt skulle ha behov for pass bør stille med et egnet bur som ikke er for stort, da jeg ikke vil la de gå sammen med våre egne rotter. Vært mye sykdom den siste tiden, så ser helst at de ikke går sammen med våre, mtp. smitte osv.

NinaES
Pinky
Posts: 5
Joined: 11 Feb 2015, 23:24

Re: Feriepass

Post by NinaES »

Jeg (vi) holder til i Oslo og ser at behovet for hjelp med pass i ferien kan melde seg :) Kan tenke meg å hjelpe andre med pass mtp ferier osv men har ikke bil så det må være praktisk mulig for meg å komme til & fra. Har tre jenterotter selv.

Etherese
Pinky
Posts: 2
Joined: 28 Feb 2015, 22:18
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Feriepass

Post by Etherese »

Hei Bika! Jeg kan gjerne se til rottene dine i påskeferien. Har selv to rotter som vi trenger pass til i sommer,
så jeg vet hvor viktig det er å kunne dra på ferie og vite at rottene blir tatt godt vare på:)

Bor ved Svartediket:)

Eli Therese

BiKa
Stjeler mat
Posts: 62
Joined: 20 Aug 2014, 00:16
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Feriepass

Post by BiKa »

Åja Etherese :D Det hadde vert supert!! :D


<3 Mo'Nique, Betty, Ivy, Klorhexidin, Ronja, Flexor, Axis, Mio og Birk <3
<3 Mo'Nique, Betty, Ivy, Klorhexidin, Ronja, Axis, Flexor, Mio og Birk <3

Etherese
Pinky
Posts: 2
Joined: 28 Feb 2015, 22:18
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Feriepass

Post by Etherese »

Hei Bika:)
Jeg prøvde å sende deg et svar på PM, men ser at den fremdeles ligger i utboksen.
Passer gjerne rottene dine i påskeferien!

Har sendt deg mobilnr mitt på pm, men hvis den ikke blir sendt prøver jeg igjen i morgen:)

Eli Therese

Ps du finner meg på fb under Eli Therese:)

Marlenecdj
Pinky
Posts: 1
Joined: 03 Mar 2015, 17:04
Kjønn: Kvinne

Re: Feriepass

Post by Marlenecdj »

Hei! :)

Jeg skal på ferie i juli, og være borte fra 3 til 17, og lurte på om noen kanskje hadde noe mulighet for å passe mine rotter? :)
Jeg har 4 jenter på 1 og 2 år :) Jeg har hittil hatt de to og to da, så har to bur, siden de ikke går sånn kjempe godt ilag enda.. :/ Jeg har kanskje vært litt dårlig på å møte de med hverandre, men de eldste er så voldsomme, og vil ikke at noen skal bli skada :/
Men utenom det, så er de veldig snille og søte :bounce:

Jeg bor på kolbotn, 10-15 min unna togstasjonen her.. :)
Går vel bra både å komme hit og passe de, eller å få de med hjem, men jeg skal jo være borte i 2 uker, så hadde håpa på om de hadde fått muligheten til å være litt utenfor buret :)

Post Reply