Venteliste hos oppdretter

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Venteliste hos oppdretter

Post by Ida Davidsen »

Jeg har frem til til nå bare kjøpt rotter hos dyrebutikk pga foreldre som ikke ville kjøre meg til oppdrettere, men nå som jeg er 19 og har bodd alene i snart ett år, kan jeg endelig gjøre det jeg føler er best. Vurderte å skaffe nye rotter i fjor høst, men bestemte meg for å se an hvordan det gikk med tid og penger før jeg tok noen avgjørelser, i tillegg til at jeg mistet hjerterotta mi, noe som traff meg veldig hardt. Nå som jeg har funnet ut at det strekker til, ønsker jeg å prøve å få tak i noen små igjen. Altså ikke før utover høsten, men har aldri gjort dette før, så lurer dermed på hvordan det fungerer. Setter man seg på venteliste før kull eller når de allerede har blitt "annonsert".
Også, finnes det noen aktiv oversikt over hvor oppdrettere holder til? Bor i Kristiansand selv, men har mulighet til å reise.

Mvh en som savner rottentotter
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

utmeldt

Re: Venteliste hos oppdretter

Post by utmeldt »

Oppdretter lista finner du her: viewtopic.php?f=5&t=17375

utmeldt

Re: Venteliste hos oppdretter

Post by utmeldt »

Trur det kan vere lurt å ta kontakt med oppdrettere direkte, og høyre om kva planer dei har.

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Venteliste hos oppdretter

Post by Ida Davidsen »

Takk for svar, da skal jeg sørge for å gjøre det!
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Venteliste hos oppdretter

Post by Vimsy »

JE rattery har lagt ut et kommende kull. Hun holder til i Stavanger. Hvor langt unna blir det for deg ift østlandet?
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Venteliste hos oppdretter

Post by Ida Davidsen »

Oi sann, jeg hadde visst glemt å endre by, bor i Kristiansand nå, så ikke langt fra Stavanger nei! Så at hun skulle ha et sent i juli ja, men har tenkt til å vente til utøver høsten/vinteren pga noen turer i ferie og begynnelsen av høsten. Men hun bor ikke langt unna, så kanskje hvis hun skal ha noen kull senere.
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: RE: Re: Venteliste hos oppdretter

Post by Vimsy »

Ida Davidsen wrote:Oi sann, jeg hadde visst glemt å endre by, bor i Kristiansand nå, så ikke langt fra Stavanger nei! Så at hun skulle ha et sent i juli ja, men har tenkt til å vente til utøver høsten/vinteren pga noen turer i ferie og begynnelsen av høsten. Men hun bor ikke langt unna, så kanskje hvis hun skal ha noen kull senere.
Stod Kristiansand i første innlegg. Jeg er bare ikke så god på geografi. Image

Er ikke alltid det blir bebiser på første forsøk. Ville ha tatt kontakt. :-)
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Venteliste hos oppdretter

Post by Ida Davidsen »

Hahah, det går bra xD God ide!
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Post Reply