Nyser

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nyser

Post by Siv M »

rotteguri wrote:
Siv M wrote:
rotteguri wrote:Happy Ending :cheeeers:
:nottelling: ja er bare usikker på den medisinen men får håpe at vetten viste hva han gjorde

Har opplevd det ja... at ikke vetrinæren vet hva h*n gjør... :kjempetrist:
huff vel han slo opp i en bok leste i den å skrev til meg hva det sto i boken. Men når jeg spurte om hvem type rotte mat jeg skulle bruke som var best så sa han at han ikke kunne svare på det for det viste han ikke :confused: nei skulle det bli noe mere så skal jeg kun ha den vetten jeg vet er flink altså.

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: Nyser

Post by Jasmin »

Jeg gikk til en, han også slo opp en bok og sa han ikke viste noe om rotter :trist2:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nyser

Post by Siv M »

Det er så dårlig altså, jeg synes alle skulle hatt ett krav på vett skolen at de måtte lære om smådyr også, var en jente som kom med en liten hamster der i sta også, jeg sa til gubben min at jeg håper ikke hun får han som jeg hadde, gubben sa at det går rykter rundt om at den legen jeg fikk ikke var noe flink med små dyr :sadpace:

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Nyser

Post by WillyWonka »

Kan jo hende han har gått en annen linje, og derfor ikke kan så mue om våre små hærligheter. :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nyser

Post by Siv M »

mye mulig, han er nok flinkere med hest og ku :giggle:

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: Nyser

Post by Jasmin »

Jeg syntes når du er vetrinær bør du kunne om gnagere i allefall, eller ha flere på vakt som kan om forskjellige dyr :flau:
Last edited by Jasmin on 22 Oct 2012, 19:40, edited 1 time in total.
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Nyser

Post by WillyWonka »

Jeg er ikke enig med deg :P Men tenker at hadde jeg vært veterinær, så tror jeg ikke at jeg ville gitt anbefalninger om hest hvis jeg er ekspert på katt :P
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nyser

Post by Siv M »

:nei: i så fall kommer vel heller veterinæren til kua :giggle: hadde blitt stor i øynene om en bonde kom inn med ei bjelle ku eller okse på vente rommet :roflmao: , er nok mange som spesialiserer seg på bare en dyre gruppe som for eks store dyr, andre på hunder å katter å noen enkelte på smådyr. :jepp:

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: Nyser

Post by Jasmin »

Siv M wrote::nei: i så fall kommer vel heller veterinæren til kua :giggle: hadde blitt stor i øynene om en bonde kom inn med ei bjelle ku eller okse på vente rommet :roflmao: :lolear:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nyser

Post by Siv M »

:peewaggle:

Post Reply