Vondt i ørene?

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: Vondt i ørene?

Post by utmeldt »

monlan wrote:Ja, Siv.. Blir helt dårlig når jeg tenker på svulster, og spesielt i hjernen...

En ting til som veterinæren sa som jeg glemte å skrive om; hun synes at det ene øyet hans bulet litt utover...!!! Og jeg har lagt merke til at det hvite "bandet" rundt det ene øyet hans er mer synlig, av og til. Spesielt når han er litt stresset eller ivrig. Kan være at det er tegn på at det buler utover. Det er skremmende. Kan jo tyde på en svulst... Jeg skal studere han grundig i kveld, når de er våkne.
Noen som vet om en mellomørebetennelse kan gi slike symptomer... Håper det er forklaringen på at øyet ev buler litt ut...
Hun sa at jeg måtte følge godt med på øyet hans, for om øyet buler så er det veldig smertefullt. Da skulle jeg få noe å dryppe på øyet hans.

Har ikkje høyrt at auga kan bule ut, men infeksjonen kan føre til hevelse inni øyra og vevet rundt, kanskje derfor auga ser slik ut? Det kan og oppstå lammelser i ansiktet i samband med øyrebetennelse. Prednisolon vil forhåpentligvis hjelpe på hevelsen.
http://ratguide.com/health/auricle_ear/ ... thitis.php

Post Reply