Hei, den ene rotta mi fikk for en stund siden en stor klump/ kul på halsen, som bare har vokst større og større, så tenker at det er på tide å sjekke den ut hos dyrlegen. Hun virker ikke å ha noe vont i den, men pga størrelsen. Det jeg da lurer på er om noen av dere vet hvor mye det koster ca å sjekke det? Er det det som kalles konsulasjon?
Eventuelt, om noen vet om noen billige dyrleger i akershus/ oslo?
Takker for svar
Hva koster det++
Moderator: Moderatorer
Hva koster det++
Mine små: Bonnie, Lexie og minstemann R.Junior:)
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Re: Hva koster det++
Det varierer nok en del. Du må nesten ringe veterinæren du vil bruke og spørre hvor mye de tar for en konsultasjon.
Ville ikke gått for en billig veterinær, heller en som har peiling.
Jeg bor ikke i Oslo, men her er en liste over anbefalte veterinærer: viewtopic.php?f=4&t=11266
Lykke til!
Ville ikke gått for en billig veterinær, heller en som har peiling.
Jeg bor ikke i Oslo, men her er en liste over anbefalte veterinærer: viewtopic.php?f=4&t=11266
Lykke til!
Malena
De vetrinærene jeg har vært hos i Oslo tar 500-600 for en konsultasjonstime. Det er veldig lurt og ringe rundt til mange forskjellige vetrinærer i nærheten før du bestemmer deg, da det virkelig ikke er alle som har erfaring med sykdom hos rotter/gnagere. Enkelte dyreklinikker har spesielle "ringetider" hvor du får snakket med og stilt spørsmål til en vetrinær, så det kan jo være en ide 

-
- River avispapir
Blir det operasjon, sørg for at det blir på en klinikk som benytter gassanestesi, og helst innsovning i kasse.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Wow, tusen takk for så kjappe svar og gode tips. Det hjelper mye:)
Mine små: Bonnie, Lexie og minstemann R.Junior:)