nå er det noe skikkelig galt

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
hønemor

nå er det noe skikkelig galt

Post by hønemor »

Jeg har akkurat vært hos vetrinær i byen her med den ene rotta mi. hun har grønt slim ut av munn og nese og det kommer rare lyder. Men har vært hos to forskjellige vetrinærer og INGEN finner ut av det... jeg har bare hatt de en ukes tid....jeg tenkte det var luftveisinfeksjon men begge dyrlegene sa at det var det ikke...

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Jeg har aldri hørt om grønt slim ut av nese og munn :| Kanskje du kunne dratt til Norges veterinærhøyskole? Bor du langt unna den?
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Dumle
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 10 May 2007, 17:06
Location: Akershus

Post by Dumle »

uuh..hm... aldri selv vært borti..

Håper virkelig at du finner en løsning!
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

hønemor

Post by hønemor »

Altså om det er slim eller ikke,men det kommer noe grønt ut og litt blod.. Jeg bor i bergen...

Intet
Alfatryne
Posts: 1313
Joined: 24 Jul 2005, 20:11
Location: Lillestrøm/Kjeller
Contact:

Post by Intet »

Jeg vil tippe lungebetennelse, ellers har hun satt noe i halsen.
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

Nurke
Sover i do
Posts: 224
Joined: 25 Aug 2007, 00:30
Location: Glomfjord, Nordland

Post by Nurke »

det grønne du beskrive høres jo ut som puss/verk...da er det kansje noe i lungene? hoster/nyser hun?

god bedring til den lille<3
Anne-Mette og 5 små

hønemor

Post by hønemor »

hun hoster ikke, heller nyser hun ikke...aner ikke hva det er. men skal ta henne til vetrinær i morgen og...hun har mistet matlysten nå

Nurke
Sover i do
Posts: 224
Joined: 25 Aug 2007, 00:30
Location: Glomfjord, Nordland

Post by Nurke »

hmm..merkelig at det kommer ut av munnen..har hun spist noe uvanlig? kansje noe hun ikke tåler?
Anne-Mette og 5 små

Dumle
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 10 May 2007, 17:06
Location: Akershus

Post by Dumle »

merkelig da... Hvis rotta nyser så er det noe som irriterer i nesegangen, hoster rotta er det noe som irriterer luftveiene. Merkelig at hun ikke gjør noen av delene da.. Sikker på at det ikke er noe som har irritert svelg, spiserør/svelg eller mage?

Fystimistisk :? :hm:
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

Post Reply