Veldig glad :-)

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Vimsa
Markeringsbehov
Posts: 307
Joined: 23 Nov 2007, 18:59
Location: Hedemark

Veldig glad :-)

Post by Vimsa »

For noen uker siden oppdaget jeg 2 passe store kuler under det ene forbeinet og bakbeinet på Max, jeg fryktet det var noe alvorlig :shock: :|

Jeg tok hun med til dyrlegen å han ambefalte meg om å ikke operere de, fordi da måtte han fjerne både muskler og sener noe som kunne ende med at hun døde. Men så fikk jeg nyheten som var det beste jeg kunne høre, dyrlegen fortale meg at kulene ikke kom til å plage Max og at dem ikke kom til å bli noe vonde eller komme til noe hemning for hun, Så dem var ikke noe å bry seg om. Han sa at det var normalt for dyr å få dem, å hundeeiere pleide å operere dem bort på hundene sine fordi dem syns det så stygt ut. Men det var overhode ikke noe nødvendig å operere dem bort på Max siden hun ikke ble plaget av dem.. Gud, jeg ble så glad :D Det er nok den beste nyheten jeg har fått hittil i 2009. :sol:

Radney
Betarotte
Posts: 624
Joined: 24 Jan 2007, 00:48
Location: Løvstakksiden
Contact:

Post by Radney »

Hva var disse kulene for noe da ? Høres rart ut at de ikke kanskje kan komme til å vokse for så bli til plage for han.
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3

R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3

http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)

Vimsa
Markeringsbehov
Posts: 307
Joined: 23 Nov 2007, 18:59
Location: Hedemark

Post by Vimsa »

Fettkuler var det, Dyrlegen sa at det ikke var noe å beskymre seg over. For dem kom ikke til å plage hun. Å dem vokser ikke mer.

Post Reply