Navn: Teratos Patkàny
Variant fenotype: Agouti hooded rex (dumbobærer?)
Variant genotype: Aa hh Rere du*
Fødseldato: 28/02-11
Eier: Tora Espeseth Kvaale
Opprinnelse: Teratios v/Sara Østlund

Far
Navn: Absinth's Percy
Variant fenotype: Russian blue self (dumbobærer?)
Variant genotype: aa RbRb HH Du*
Fødseldato: 07/02-10
Eier: Tora Espeseth Kvaale
Opprinnelse: Absinth's v/ Linda Skoog

Forventninger til kullet:
Farger: Black & Agouti + overaskelser
-Mink (dove) = Søsteren til Pattyer minkbasert, og bror til Percy er Dove
-Russian Blue (dove) = Hvis noen av de ukjente i Patty sin tavle er Rb, så kan dette komme..
-Himi/simi= Farmor til Percy er Simi( Inkl mange andre i linjen hans), og bror til Patty er Himi..
Tegning: hooded, Berkshire & Self
Ører: Kommer ann på om de er dumbobærer
pels: glatt & rex
annet:
Pris: 300,-
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kl 13:00 i dag var det kommet 1 enkelt unge i redet. Nu var jeg oppe klokken 16:30 og da var det hele 13(!) unger i redet! Patty var superflink og alle var velskapte og hadde melk i maven. Patty var rolig og stelte og vasket godt med dem.. Hun kom selv ut av reden for å hilse på, og jeg fikk pille på dem mens hun luftet seg lidt.. Jeg har telt dem, skjekket køn og øyne

13 unger:
6 gutter
7 jenter (en er jeg ret usikker på)
2 rødøjede
3 ruby (?) Lidt mørkere en de med røde øjne, men ikke helt sorte.. Kan også være husky..
8 sortøjede
Der så ut til at være noen dumboer, men jeg er ikke sikkerpå antall helt ennu, jeg ville ikke pille for lenge

De sortøjede

De rødøjede

Jeg rakk dessverre ikke å ta bilder av de med ruby/husky øjne for kameraet gikk tom for batteri