Ønsker to rotte gutter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Kaezy
Pinky
Posts: 2
Joined: 16 Sep 2018, 18:02

Ønsker to rotte gutter

Post by Kaezy »

Hei. Jeg har tittet litt rundt på siden og virker som det ikke er så mye aktivitet når det ang rotte avling. Så lurer på om det er noen som har noen planlagte kull fremover, og om det er i nærheten av Kristiansand. Jeg er en jente på 29 år. Har hatt 4 rotter før, men det er noen år siden. Men savner dem veldig og ønsker meg noen nå når jeg har flyttet inn i ny liten leilighet i Kristiansand sentrum. Håper noen der ute tar kontakt!

Vennlig hilsen Kine / Kaezy

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: RE: Ønsker to rotte gutter

Post by Vimsy »

Kaezy wrote:Hei. Jeg har tittet litt rundt på siden og virker som det ikke er så mye aktivitet når det ang rotte avling. Så lurer på om det er noen som har noen planlagte kull fremover, og om det er i nærheten av Kristiansand. Jeg er en jente på 29 år. Har hatt 4 rotter før, men det er noen år siden. Men savner dem veldig og ønsker meg noen nå når jeg har flyttet inn i ny liten leilighet i Kristiansand sentrum. Håper noen der ute tar kontakt!

Vennlig hilsen Kine / Kaezy
Hei!

Det beste er å ta kontakt med oppdretterene på oppdretterlisten direkte. Frakt pleier å løse segImage

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Kaezy
Pinky
Posts: 2
Joined: 16 Sep 2018, 18:02

Re: RE: Ønsker to rotte gutter

Post by Kaezy »

Vimsy wrote:
Kaezy wrote:Hei. Jeg har tittet litt rundt på siden og virker som det ikke er så mye aktivitet når det ang rotte avling. Så lurer på om det er noen som har noen planlagte kull fremover, og om det er i nærheten av Kristiansand. Jeg er en jente på 29 år. Har hatt 4 rotter før, men det er noen år siden. Men savner dem veldig og ønsker meg noen nå når jeg har flyttet inn i ny liten leilighet i Kristiansand sentrum. Håper noen der ute tar kontakt!

Vennlig hilsen Kine / Kaezy
Hei!

Det beste er å ta kontakt med oppdretterene på oppdretterlisten direkte. Frakt pleier å løse segImage

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk

Ok tusen takk!:)

Post Reply