Planlagt kull - **Avlyst**

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Planlagt kull - **Avlyst**

Post by § RatGirl § »

Dette er faktisk en tanke vekker; her sitter jeg og er redd for hvilke reaksjoner jeg vil få, sånn skal det ikke være syntes jeg. :? Jeg vil være ærlig og åpen, så her kommer mine planer: :)

Jeg har planer om et kull til høsten, nærmere sagt, mest sannsynlig vil parringen skje i begynnelsen/midten av septemer. Dette er noe jeg har tenkt på en god stund nå. Alt om planleggingen finner dere på hjemmesiden min. (gå på Nyheter eller JuliRottene)

Jeg har skrevet kjøpskontrakt, hvilke avlsretningslinjer jeg vil følge og mye mer, alt på siden min :wink: Der står det også alt jeg vet om familien til Amidala.

Jeg har forløpig 2 mulige fedre, men vil gjerne ha flere å velge mellom, så hvis du har en egnet hann, kontakt meg. De to mulige kan du forresten lese om på siden min. Jeg kan jo også si at det kan hende det blir sånn at eventuelle hanner bor hos meg en liten stund så jeg kan se hvordan de fungerer og om de egner seg til å bli pappa. :)

Så vil jeg understreke at dette er et planlagt kull, må få jeg si godt planlagt, så det er ikke 100% sikkert at det blir noe av, alt må være i skjønneste orden før parringen.
Derfor skal også begge foreldrene få en helseattest før parring, for å være helt helt sikker på at alt er som det skal. :)

Og en ting til, hvis det er noe nå, som allerdede er interessert/kanskje interessert i en unge, så er det bare å gi et lite pip :wink:

Det var vel det :)
Last edited by § RatGirl § on 02 Aug 2005, 23:58, edited 1 time in total.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

jeg kunne jo kanskje tenkt meg en til rotte til høsten, vet ikke helt sikkert om jeg får lov, men har veldig lyst :D bra du planlegger ordentlig syntes nå jeg :wink:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Julia
Hamstrer mat
Posts: 330
Joined: 19 Feb 2005, 19:19
Location: Trondheim

Post by Julia »

Jøss, det var noe til forarbeid :D
Kjempeflotte greier, synes jeg :) Blir nok et knallkull - og forhåpentligvis masse bra bilder :wink:

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Tusen takk :) Har arbeidet masse med det og er fornøyd med resultatet så langt :wink:

Selvfølgelig blir det bilder! Mange bilder :wink: :)

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

kunne kansje tenke meg en hanne. :) Til videre avl muligens. Men vet ikke om jeg kan kjøpe helt enda.
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Sendt deg en pm :wink:

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Da er hannen bestemt. Det ble den første og den beste. Syntes han virker som en flott kar. :thu: Så da er jeg et skritt nærmere :rottehode: :sol:

Image
Pippin heter han og eies av Ida :)

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Dessverre er dette kullet avlyst da det viser seg at jentene mine har blitt syke etter å ha stått i trekk imens jeg har vært på ferie. :( Kjøpere og mulige kjøpere er informert.

Sånn kan det gå, trist, men ikke noe å gjøre med det... :(

Dumbo-fan90
Sover i do
Posts: 253
Joined: 25 Oct 2004, 16:54
Location: Asker
Contact:

Post by Dumbo-fan90 »

Virkelig kjedelig altså! Men slikt skjer jo-..
Mvh Ida&rottene

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Dessverre, ja :(

Locked