...noen som kjenner?

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

...noen som kjenner?

Post by Matmor »

Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med noen "gamle" brukere av forumet for å spørre dem om rotter de har hatt:
Absentia, Mogwai, Sivva og Tamara. Noen som kan hjelpe meg med kontaktopplysninger, eller be dem kontakte meg?

Absentia har jeg absolutt ingen opplysninger om, om Mogwai og Tamara vet jeg hvilken kommune de bodde i den gagn, og Sivva har jeg fornavn på, og kommune da hun var aktiv. Det er litt tynt... skjønt Tamara har jeg håp om å finne hvis det var hennes eget navn og ikke et rottenavn.
:rat:

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Re: ...noen som kjenner?

Post by renya »

Absentia og Mogwai kan eg kontakte per epost for deg om du vil, såframt pm ikkje fungerer (og eposten framleis stemmer...). Det er forøvrig ikkje så lenge sidan Mogwai var innlogga.
Dei andre to er desverre ikkje registrert lenger, men lykke til. :)
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: ...noen som kjenner?

Post by Matmor »

Takk, jeg har sendt pm til Mogwai tidligere i dag, så jeg bør nok vente noen dager før jeg tar opp tilbudet, Renya. Absentia har ikke vært særlig aktiv her noen gang. Derfor regnet jeg ikke med at hun svarer på pm. Jeg kan prøve å sende en nå, og vente et par dager før jeg ber deg formidle innholdet pr. e-post.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: ...noen som kjenner?

Post by Matmor »

Jeg har ikke hørt noe ennå, så sannsynligvis har hverken Absentia og Mogwai på varslet om pm fra NTF's forum. Tror du at du kunne sende dem en e-post om at jeg gjerne vil komme i kontakt med dem, og har sendt dem en pm på forumet, Renya? Det hadde vært kjempefint.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Re: ...noen som kjenner?

Post by renya »

Jepp, skal ordne det om få straksar. :)
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Re: ...noen som kjenner?

Post by renya »

Epostar sendt, viste dei og til heimesida di om dei skulle ha mista login-info til forumet. (Eller mot formoding ikkje skulle ha lyst til å logge inn :overrasket: )
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: ...noen som kjenner?

Post by Matmor »

Flott, da håper jeg at jeg hører fra dem.

Post Reply