Oppdretter-spørsmål..

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Oppdretter-spørsmål..

Post by Titovn »

OKei nå ble jeg egentlig bare forvirret her :rofl:

Men Matmor, hvis du skulle sjekke opp noe ang import og evt. får vite mer, så hadde jeg blitt veldig glad om du kontaktet meg via PM eller noe, eller starte en tråd om det ett eller annet, slikt at jeg også fikk det med meg :crazybonk: Orker ikke stresse med det nå, skjer så mye her..

Men hva med å starte en sånn info-tråd om det eller noe? Om NTF skriver litt info på siden ang import og slikt? Eller finnes det fra før av? :roflmao:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Oppdretter-spørsmål..

Post by Stine »

Det står litt om import her:

viewtopic.php?f=3&t=3331


:wink:
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Oppdretter-spørsmål..

Post by Titovn »

Stine wrote:Det står litt om import her:

viewtopic.php?f=3&t=3331


:wink:
Takk! :cheer: Er litt dårlig til å lete opp ting på forum :oops:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Oppdretter-spørsmål..

Post by Matmor »

Men Matmor, hvis du skulle sjekke opp noe ang import og evt. får vite mer, så hadde jeg blitt veldig glad om du kontaktet meg via PM eller noe, eller starte en tråd om det ett eller annet, slikt at jeg også fikk det med meg
Det kommer nok - jeg må bare få et enderlig svar fra Mattilsynet først.

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Oppdretter-spørsmål..

Post by Titovn »

Matmor wrote:
Men Matmor, hvis du skulle sjekke opp noe ang import og evt. får vite mer, så hadde jeg blitt veldig glad om du kontaktet meg via PM eller noe, eller starte en tråd om det ett eller annet, slikt at jeg også fikk det med meg
Det kommer nok - jeg må bare få et enderlig svar fra Mattilsynet først.
Okei, har ikke noe stress med det som sagt :cheer: Tusen takk !
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Post Reply