Søker hanne til parring

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Idasrotter
Pinky
Posts: 4
Joined: 18 Apr 2013, 11:50
Location: Kristiansand

Søker hanne til parring

Post by Idasrotter »

Noen i Kristiansandområdet som har en flott hanne som søker ei fin jente? Har ei fantastisk grå/brun dumbojente som søker en han til parring.

Den største grunnen til at jeg vil parre henne er at jeg aldri har hatt en så fantastisk rotte som henne og søstra hennes. Jeg har hatt rotter i mange år, og hun er bare helt spesiell. Hun er lydig, snill, leken og er med på alt. Jeg vil si hun har et fantastisk gemytt, der hun passer på de andre, tar ansvar i flokken og tok over alfa-rollen da forrige alfa gikk bort. Hun er 9 måneder nå, og er sunn, frisk og alltid aktiv. Jeg skulle egentlig parret henne med en hann for litt siden, men han ble plutselig syk, og kunne ikke brukes. Nå er har hun ikke så lang tid igjen før det er for sent å få babyer. Jeg kjenner desverre ikke helt til bakgrunnen hennes. Hun er kjøpt i dyrebutikk der jeg fikk vite at hun er fra oppdretter. Men når det er sakt så ser jeg at hun ikke er den "typiske" dyrebitikk-rotta. Hun er bare hærlig <3

Håper det er en kjekk og fin han der ute som kunne tenke seg den fine jenta mi :)

Post Reply