Søker hannrotte til parring

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Helix
Pinky
Posts: 13
Joined: 12 Jun 2012, 23:15
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Søker hannrotte til parring

Post by Helix »

Min lille Pus vil på date!

Jeg ønsker å ha et kull på Pus, i hovedsak fordi jeg vil beholde en eller to jenter fra henne selv. Pus er født medio august 2015, så hun nærmer seg nå 7 mnd gammel. Hun er blue hooded, med svarte øyne.



Pus er snill mot både mennesker og andre rotter, og håndteres av barn ofte uten noen problemer (min datter på 9 er hennes favorittperson!). Hun oppsøker mennesker, men er veldig aktiv og har lite tid til å kose. Hun er helst alle steder, og litt opp ned, og er derfor av typen det er vanskelig å få fine bilder av! Spesielt siden kameraet er spennende, og da må nesen helst helt inntil for å undersøke..

Hun bor sammen med 2 andre hunner. De pleier å befinne seg i samme hengekøye, i en skikkelig kosehaug. Pus er den mest sosiale av dem, og er veldig glad i selskap. Hun viser ikke dominant adferd mot de andre, men det har hendt at de andre syns hun var irriterende fordi hun er så mye mer aktiv enn dem. =)



Jeg ser etter en godt voksen hann, med fint gemytt og god helse. Farge/tegning er ikke viktig for meg. Vi befinner oss i Bergen.

Vet noen om en hann som kanskje kunne passe?

Helix
Pinky
Posts: 13
Joined: 12 Jun 2012, 23:15
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Søker hannrotte til parring

Post by Helix »

...og så ville jeg gjerne legge ved noen bilder. =) Hvordan gjør jeg det?

Helix
Pinky
Posts: 13
Joined: 12 Jun 2012, 23:15
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Søker hannrotte til parring

Post by Helix »

ImageImageImageImage

Post Reply