Karma's Roald Dahl -kull

Oppfølging av rottekull, ein tråd per kull.
Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Karma's Roald Dahl -kull

Post by Milla »

:party: I helgen ble kullet hele 2 år gamle! :cheeeers: Luna aka The Grand High Witch håper alle søsken har hatt en flott feiring :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Nanna
Pinky
Posts: 9
Joined: 09 Oct 2014, 21:21

Re: Karma's Roald Dahl -kull

Post by Nanna »

Kan jeg kjøpe to jenter av deg?

Sendte deg en privat melding før jeg hadde sett dette. Vet ikke helt hvordan dette fungerer. Er det meninga at jeg reserverer rotter?


Har så lyst på rotter :lovey:

Nanna
Pinky
Posts: 9
Joined: 09 Oct 2014, 21:21

Re: Karma's Roald Dahl -kull

Post by Nanna »

Nanna wrote:Kan jeg kjøpe to jenter av deg?

Sendte deg en privat melding før jeg hadde sett dette. Vet ikke helt hvordan dette fungerer. Er det meninga at jeg reserverer rotter?


Har så lyst på rotter :lovey:
Hahaa så ikke at dette var to år gammelt. Beklager :P

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Karma's Roald Dahl -kull

Post by Milla »

I dag ble Luna("The Grand High Witch") avlivd :sob:
Hun ble plutselig syk for litt over en uke siden, vi har behandlet med ab og metacam. Hadde noen lyspunkter forrige uke, men lørdag kveld tok det en verre vending :( Hun var fantastisk jente, hun er dypt savnet av både mamman og pappan sin <3
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply