Hunnrotte 1,5 år til adopsjon (Trøndelag)

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Maria-M
Stjeler mat
Posts: 80
Joined: 04 Aug 2011, 12:33
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim

Hunnrotte 1,5 år til adopsjon (Trøndelag)

Post by Maria-M »

Hei!
Noen kjenner kanskje historien fra før fordi det er lagt ut på gruppene som er på facebook. Men vi hadde ei hunnrotte på 1,5 år som mistet sin bur-kjæreste Spott i desember. Hun ble veldig deprimert og vi var på jakt etter en annen hunn som kunne flytte inn med Pinky. Det fant vi faktisk! Så 08.01.22 kom Snøhvit på 1,5 år oppover fra Oslo for å bo med Pinky. Intro gikk helt supert og hun flyttet inn i buret med henne samme dag. Men vi har tydeligvis verdens verste uflaks så to dager etterpå begynte Pinky å vise tegn på hypofysesvulst... :cry2: Igår den 11.01.22 måtte hun avlives, så nå sitter vi igjen med Snøhvit som er alene....

Er det noen der ute som har jenter/kastrerte gutter som hun kan flytte inn med? Jeg er høygravid og har termin 6.februar, så vi hadde tenkt å ta en pause i rotteholdet. Det er derfor ikke aktuelt å få tak i en ny som er yngre, også får vi samme problem neste år.. Snøhvit er albino himalaya og veldig snill, ikke veldig kosete av seg, men super sprek som klatrer rett opp burveggen om hun vil.

Om du kan hjelpe gjerne send meg epost på marimelh@hotmail.com, sms på 95431972 eller send meg melding på facebook: Maria Melhus-Berg :bounce:
Snusen, Ågot, Snapp, Ågot, Lilly, Hjørdis og Vilma <3 Elsker dere!

R.I.P Snusen, Ågot, Snapp, Ågot, Hjørdis og Vilma <3 Dere er dypt savnet!

http://www.rottulfene.webs.com

Post Reply