3 hannrotter

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Trudberg
Pinky
Posts: 2
Joined: 11 Sep 2022, 19:20

3 hannrotter

Post by Trudberg »

Legger ut annonse her i håp om at våre 3 små kan få et godt for alltid hjem. Jeg skal prøve å få med alt. Vi har en albinohetterotte (Milo), en hetterotte (Chico) og en dumborotte (Gustav). Disse trenger et nytt hjem da jeg er skikkelig allergisk. De er født rundt juletider, og har vært sammen siden de var fem og seks uker. Milo har nok nedsatt hørsel og syn, napper i fingre og tær, tror det kommer av det. Har snakket med flere dyrebutikker om det. Gustav biter. De er bortskjemte med at vi gir dem godbiter med fingrene, han tar ikke noe pent, og tar fingrene da han(mest sannsynlig) forbinder fingre med godbiter. Vi har sluttet med det i håp om at han skal gi seg. Virker ikke agresiv, mere tigging. Gustav var syk da han var 8 uker, mistet pels på ryggen. Fikk antibiotika, alle tre har fått middel mot utøy i pels. Mere sykdom har det ikke vært. De er veldig sosiale, men har ikke tid til å kose. Liker å løpe fritt, men går frivillig inn i buret igjen. Når vi steller i buret, henger de med. De har ikke blitt kost og dullet med så mye som planlagt. Vi fikk dem i hus 1 februar, og jeg har hatt astmabronkitt siden. Må bare innse at vi ikke kan ha det sånn i ca tre år...
Vi bor i Moelv i Ringsaker. Vi ønsker at de som vil ha dem henter. Vi ønsker at de som tar over, tar dem til dyrlege om de blir syke, men vi betaler ikke. De omplasseres med et bur som er 50×100×118, og det ble kjøpt nytt i juni. Vi sender selvfølgelig med alt av utstyr, hengekøyer, godbiter og det som er igjen av mat og strø.
Er det noe jeg har glemt å opplyse om? Si ifra.
Håper på et godt hjem til våre søte små

Trudberg
Pinky
Posts: 2
Joined: 11 Sep 2022, 19:20

Re: 3 hannrotter

Post by Trudberg »

Trudberg wrote:
13 Sep 2022, 23:06
Legger ut annonse her i håp om at våre 3 små kan få et godt for alltid hjem. Jeg skal prøve å få med alt. Vi har en albinohetterotte (Milo), en hetterotte (Chico) og en dumborotte (Gustav). Disse trenger et nytt hjem da jeg er skikkelig allergisk. De er født rundt juletider, og har vært sammen siden de var fem og seks uker. Milo har nok nedsatt hørsel og syn, napper i fingre og tær, tror det kommer av det (selv om det er ganske vanlig). Har snakket med flere rottekyndige om det. Gustav kan bite. De er bortskjemte med at vi gir dem godbiter med fingrene, han tar ikke noe pent, og tar fingrene da han(mest sannsynlig) forbinder fingre med godbiter. Vi har sluttet med det i håp om at han skal gi seg. Er ikke agresiv, mere tigging, skal ha alt av godbiter. Gustav var syk da han var 8 uker, mistet pels på ryggen. Fikk antibiotika, alle tre har fått middel mot utøy i pels, men det ble ikke påvist noe. Mere sykdom har det ikke vært. De er veldig sosiale, men har ikke tid til å kose. Liker å løpe fritt, men går frivillig inn i buret igjen. Når vi steller i buret, henger de med. De har ikke blitt kost og dullet med så mye som planlagt. Vi fikk dem i hus 1 februar, og jeg har hatt astmabronkitt siden. Må bare innse at vi ikke kan ha det sånn i ca tre år...
De omplasseres med et bur som er 50×100×118, og det ble kjøpt nytt i juni. Vi sender selvfølgelig med alt av utstyr, hengekøyer, godbiter og det som er igjen av mat og strø. Kun seriøse henvendelser, kontrakt blir skrevet for å sikre dyrene. Vi holder til i Moelv/Ringsaker.
Er det noe jeg har glemt å opplyse om? Si ifra.
Håper på et godt hjem til våre søte små

Post Reply