Må bort for en billig penge!

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Vimsa
Hamstrer mat

Må bort for en billig penge!

Post by Vimsa »

Jeg har bestemt meg for å selge utstyret jeg hadde til Tom og Max pga bortgang.
Det skal bort for en billig penge siden jeg rett og slett ikke kommer meg over sorgen etter bortgangen.

4 November dro vi til dyrlegen med Tom å fikk skrekk nyheten om at hun hadde blitt blind. Dagen etter bestemte vi oss for å avlive henne for at hun skulle få det best mulig, siden hun ikke var i stand til å spise/drikke selv.

13 April dro vi til dyrlegen med Max, for å opperere en svuls som var halve vekten av henne selv. (I før tid hadde vi vert hos dyrlegen med henne når vi oppdaget svulsen, men da sa dyrlegen at det var ingenting å beskymre seg over) Men når vi tok henne med til en annen dyrlege etter den hadde vokst så mye fikk vi besked om at det beste var å prøve å opperere. Jeg satt i 2 timer å ventet å håpet på at alt skulle gå bra. Til slutt kom dyrlegen ut å sa det verste jeg noen gang har og kommer til å høre "Desverre klarte hun seg ikke, jeg beklager) Hele verden gikk under når jeg gikk inn å så den nydelige rotta mi ligge med et sår sydd fra baknenet og opp til forbenet. Som sakt tok operasjonen 2 timer hun pustet fint under hele operasjonen men når dyrlegen sydde igjen det siste stinget ble hun borte fra oss.

Dette er vel noe av det verste jeg har og kommer til å oppleve, dem var hjertet mitt begge to. Dem er begravd i hagen begge to, å dem stor koser seg oppe i maisåkrene og er glade for at deres mat mor tok den rette avgjørelsen for dems eget beste.

Selger altså det som er på bildet. Buret er litt ødelagt nederst i døra, men henger du en hengelås på den ene døra er det ikke noe problem. Men selger dette som sagt billig for å få det bort. Mangler knotter på den ene Jenny hylla + en er litt spist på. Men er desperat etter å få det vekk fra huset siden det bare legger igjen sorg og savn.

-Jenny bur.
-3 Jenny hyller.
-3 Jenny stiger.
-Stort trehus.
-Stort reisebur (Egt Katte/småhund reisebur)

500kr for alt.
Prøvd fler ganger å lagt ut bilde, men får det ikke til. Så om du ønsker bilde så si ifra så kan jeg sende på mail.

Kjøper betaler frakt, eller kan hentes her hjemme hos meg på Skarnes. 1 time fra Oslo. 20 minutter fra Kongsvinger.
Send gjerne en meld på 40646980 om du lurer på noe.

torasrotter
Gammelrotte

Re: Må bort for en billig penge!

Post by torasrotter »

Huff så forferdelig for deg :trist: Føler virkelig med deg :sadpace:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Vimsa
Hamstrer mat

Post by Vimsa »

Nå fikk jeg lakt inn bilde.

Image

Vimsa
Hamstrer mat

Post by Vimsa »

Hyllene og stigene er solgt.

lenecharlotte

Post by lenecharlotte »

hvor mye skal du ha for gjennværende da?

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

interessert i buret

Vimsa
Hamstrer mat

Post by Vimsa »

200kr for buret.
200kr for reiseburet.
Trehuset + matskåler følger med buret.