To nydelige unggutter på TamAlna.

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Locked
Woodgirl
River avispapir

To nydelige unggutter på TamAlna.

Post by Woodgirl »

Må bare informere om at det finnes to ultraskjønne unggutter på butikken TamAlna i Oslo.
De kommer fra ung oppdretter. Tydeligvis håndtert og dullet med fra begynnelsen. Hadde jeg ikke hatt et fullt guttebur/kvote, hadde jeg ikke vært i tvil ett sekund. :jepp:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Chrizzie
Betarotte
Kjønn: Kvinne

Re: To nydelige unggutter på TamAlna.

Post by Chrizzie »

Hvordan ser de ut?:)
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Woodgirl
River avispapir

Post by Woodgirl »

Altså de ser ikke mest spennende ut men de er superskjønne.
De er begge lyse med røde...mørkerøde øyne. Champagne og en champishooded..glatthåret og toppøret.

Anita og jeg var på Alna for ti dager siden og så med en gang de var av den svært deilige typen. Var der igjen igår...var hos Tonje på dyreklinikken og da må jeg jo ta en sving innom dyrerommet. :flau:
Var der sammen med Gittiamo og de var fremdeles ikke solgt...fremdeles veldig gode gutter.
Deres søsken var alle solgt. De er de eneste igjen. Men det er ikke sånn synd på dem altså. De står i stort bur med masse ting og tang. De er sammen og hygger seg. Samtidig er det et par stykker som jobber der som diller og duller endel med dem.

Jeg bare merker at jeg ikke får dem ut av hodet og tenkte opplyse litt om dem her....for ellers...må jeg bare kanskje. :nottelling:

Woodgirl
River avispapir

Post by Woodgirl »

Disse ble forresten kjøpt av et rottevant par i forrige uke. Tråden kan stenges.

Locked