Rottegutt omplasseres

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
MariaTroms
Pinky
Posts: 2
Joined: 28 Jun 2022, 15:51

Rottegutt omplasseres

Post by MariaTroms »

Jeg har en (svart eu berkshire) gutt på rundt 2år som må omplasseres da han er blitt alenegutt.
Han kan mista fingrer for mat, og er ikke helt trygg med å bli løftet opp. Men han er kosete da han er på skuldrene/i armene. Siden han har fløttet 2 ganger ønsker jeg att han får leve på en å samme plass til sine siste dager.
Har har bodd med 2 forskjellige flokker før og det har gått fint! Nå er han litt overvektig trur jeg da han spis mye da han er alene. Han er vant med å gå løst flere timer om døgnet. Men Kan være vanskelig å fange in, men han går «hjem» til buret når han blir trøtt.
Han må ha steiner i buret da klørne vesker fort og blir kvasse. Har ikke klippet klørne.


Kontrakt som inneholder-
-Jeg vil ha information o bilda efter 2 uker.
-hvis du av noen anledning ikke kan beholde han (feks ikke går sammen med flokken) skall jeg kontaktes først da jeg vil ha han tilbake.
- blir han syk vil jeg vite om dette, og jeg krever at du tar han til veterinær så fort som mulig. Vil også ha oppdateringer hvis han må avlives av en eller annen grunn.

MariaTroms
Pinky
Posts: 2
Joined: 28 Jun 2022, 15:51

Re: Rottegutt omplasseres

Post by MariaTroms »

Finnes i Målselv, kan tas til Tromsø. Hvis du finner transport kan han sendes med andre.

Post Reply