slemme mannen

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: slemme mannen

Post by utmeldt »

Nei huff for en fæl fyr!!! :gasp:
synes veldig synd på dattra hun er jo garantert knyttet til dem :oops:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: slemme mannen

Post by torasrotter »

Tror jeg tar en telefon til den pappaen der på mandag jeg..
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: slemme mannen

Post by utmeldt »

torasrotter wrote:Tror jeg tar en telefon til den pappaen der på mandag jeg..
:thu:

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

*sukk* Blir nå litt oppgitt kjenner jeg..

Post by Titovn »

Greit nok at folk ikke er så begeistret for rotter altså, men kjente jeg ble en smule irritert når jeg fant en annonnse på finn som hadde denne teksten:

"Mens min datter er på vinterferie, benytter jeg anledningen til å gi bort rotta hennes og medfølgende utstyr.
Personlig kan jeg ikke skjønne at noen er interresert i å ha slikt frivillig i hus. Rotta er som rotter flest stygg med hvite og grå flekker."

Men detjeg syns er verst er det at han faktisk skal gi den bort mens dattra er på ferie. Dattra er ganske ung også. Syns det rett og slett det er slemt jeg altså.. Begynner å lure litt på hvorfor de i det hele tatt lot henne ha rotte fra starten av da... Også antyder jo han til at der en rotte, noe som heller ikke er bra, men ikke akkurat detjeg hang meg så mye opp i først..
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

utmeldt

Re: *sukk* Blir nå litt oppgitt kjenner jeg..

Post by utmeldt »

Vi har en annen tråd ang den annonsen. se her viewtopic.php?f=7&t=14052

Men ja helt utrolig dårlig gjort mot dattra si! :mad:

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: *sukk* Blir nå litt oppgitt kjenner jeg..

Post by Titovn »

Helt stygt! Det verste er at den gies bort i nærheten av meg her jeg bor også, frister veeeldig å ta å hente den, men føler meg kanskje litt slem mot dattra da.. Riktig nok, nå vet jeg ike hvor sikkert evt hvor bra hun tar vare på rotta da... :sorry:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: *sukk* Blir nå litt oppgitt kjenner jeg..

Post by Tonje Lenore »

Jeg flytter denne tråden under samme tråd som allerede er starta :nottelling:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: *sukk* Blir nå litt oppgitt kjenner jeg..

Post by utmeldt »

Titovn wrote:Helt stygt! Det verste er at den gies bort i nærheten av meg her jeg bor også, frister veeeldig å ta å hente den, men føler meg kanskje litt slem mot dattra da.. Riktig nok, nå vet jeg ike hvor sikkert evt hvor bra hun tar vare på rotta da... :sorry:
Om du henter den har hun jo muligheter til å kunne komme på besøk til deg å hilse på den iallefall :cheer:

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: *sukk* Blir nå litt oppgitt kjenner jeg..

Post by Jasmin »

Titovn wrote:Helt stygt! Det verste er at den gies bort i nærheten av meg her jeg bor også, frister veeeldig å ta å hente den, men føler meg kanskje litt slem mot dattra da.. Riktig nok, nå vet jeg ike hvor sikkert evt hvor bra hun tar vare på rotta da... :sorry:
Men det er jo bedre at du tar den enn at noen som tar den bruker rotta som slangemat :sadpace:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Post Reply