Bergenstur! :D

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by HeleneH »

wollf wrote:nei. er ikke oppe på søndag:( jeg som tok feil. trodde de hadde det:P men vi kan jo lage bacon, og eggerøre her på søndag;)
Namm! Kan ta med bacon, egg og rundsykker jeg :)
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

har du nok til alle?
tenkte vi alle kunne handle for helgen på fredagen eller noe. og så deler vi beløpet oss i mellom. prøve å gjøre det billiges mulig med å lage mat her. vi deler bare mellom arbeidsoppgaver som oppvask og matlaging og slik

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by Tonje Lenore »

Høres smart ut :D
Nå gleder jeg meg skikkelig, vi tar med flyttelass også :boing:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by HeleneH »

Har jo ikke bacon og egg liggende ;) men tenkte jeg kunne kjøpe inn noe, på vei til Bergen.
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

Dette blir så vanvittig gøy! :ratgreen: Stemmer for at vi går for wollfs forslag om å handle felles og dele summen!
Tonje Lenore wrote:Høres smart ut :D
Nå gleder jeg meg skikkelig, vi tar med flyttelass også :boing:
Hadde dere hatt plass til meg hjem igjen, Tonje? Skal du tilbake på søndag, forresten? Hadde håpet jeg kunne slenge meg med hjem igjen, siden dere har litt færre bur i bilen da :wink: Evt om jeg kan få sende med deg lille Einstein, så slipper jeg bestille togbillett og reise med dyr. For hvis ikke noen roper ut og vil ha meg til å kjøre bilen min, reiser jeg med tog på torsdag :happy:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by Tonje Lenore »

sanca wrote:Dette blir så vanvittig gøy! :ratgreen: Stemmer for at vi går for wollfs forslag om å handle felles og dele summen!
Tonje Lenore wrote:Høres smart ut :D
Nå gleder jeg meg skikkelig, vi tar med flyttelass også :boing:
Hadde dere hatt plass til meg hjem igjen, Tonje? Skal du tilbake på søndag, forresten? Hadde håpet jeg kunne slenge meg med hjem igjen, siden dere har litt færre bur i bilen da :wink: Evt om jeg kan få sende med deg lille Einstein, så slipper jeg bestille togbillett og reise med dyr. For hvis ikke noen roper ut og vil ha meg til å kjøre bilen min, reiser jeg med tog på torsdag :happy:
Det skal ikke være noe problem det, så bare sleng deg på :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

om ingen skal til sverige å handle så kan vi handle her. blir like billig så sliper noen å bli skyldig noen osv;)
og så kan alle få det de liker på brødskiven osv

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Ja jeg synes det høres mest fornuftig ut at vi handler sammen, så blir det likt for alle :cheer:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

tenker taco på fredag? eller tar vi det lørdag?
gryterett er enkelt og billig?

brød, melk, pålegg og slikt tar vi der og da på butikken, samme med egg og bacon.

noen ønsker?

dere torsdags folk... kan dere hjelpe meg litt her før alle kommer med litt forberedelser?
jobber mandag, tirsdag skal jeg bort, onsdag jobber jeg og torsdag er dere jo her :gasp:
dingo
og etter 8 timer på betonggulv er bena min og ryggen min temmelig gåene så da klarer jeg ikke så mye rydding om dere skjønner. ikke husarbeid jeg skal ha noen til å gjøre, men sette opp sengeplass evt..

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Såklart hjelper vi til Marlen! :cheer:
Skulle da bare mangle når du åpner ditt varme hjem til oss :smooch:

Jeg eter alt! Bortsettfra løk, bønner og pølser :grin:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

noen som har luftmadrass?
jeg har en dobbelsofa reservert til tonje og typen, sengeplass for to på barne rommet, så er det plass til to på vårt rom, 3-4 i stua...
mange er vi nå?
jeg, mats, tora, sanca, tonje, thomas, miriam, martin, heleneH,anniken, niana, helene91?
soveplasser er nå 10...
noen som vil telte om det blir fint vær?
jeg trenger 6 soveplasser til, plasser er det men madrasser... man kan kjøpe sånn soveunderlag selv... miriam og martin tror jeg har så da er det 4 igjen.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

løk er jo såååå godt:D

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

Hi, hi, ja både løk og hvitløk er digg! :kisses:

Så flott, Tonje! Da vet jeg at jeg og lille kommer oss hjem på søndag :happy: også får dere enda fler å dele bensinutgifter på... :grin: Da regner jeg med at jeg kommer med toget torsdag wollf, og selvsagt hjelper jeg til!! Sett i gang og skriv lister over alt vi skal gjøre :giggle: Jeg tar med sovepose + liggeunderlag/luftmadrass!
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by Tonje Lenore »

Ja så klart hjelper vi til Marlen, jeg skal bare på intervju og ordne bittelitt i leiligheten.
Men om det blir sånn krise med soveplasser, kan vi jo sikkert kræsje folk i leiligheten vår da, haha :grin:
Bare ta med madrasser så er det ikke noe stress :bounce:

Jeg føler jeg skylder deg såpass Sanca, du som er så snill og passer rottetassene mine :kisses:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

Plass er det, men det er madrass som må fiskes

Post Reply