kjøp strø få kanin på kjøpet

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: kjøp strø få kanin på kjøpet

Post by wollf »

har sett mange av dem. de er bare kanskje ikke så flinke der du bor. er mange som nekter selge dyr, og mange som er flinke de de har

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: kjøp strø få kanin på kjøpet

Post by Sandratravolta »

Det er mye dårlig, ja, og det kommer jo an på hvem som driver butikken ofte. Og desverre så er ikke dyr det som er hovedfokuset i en dyrebutikk, for det er ikke det man tjener penger på. Men dyra skal jo ha det godt allikevel. Er det småplukk som er feil så er det jo bare å si ifra, er jo ofte flere ansatte i en butikk og alle har sin måte å gjøre det på og noen kanskje ikke har fått med seg at chinchillaen skal ha sand for eksempel.

Men at man skal få en kanin gratis ved kjøp av strø er jo virkelig helt bak mål da.. Hadde forstått det hvis de hadde solgt kaniner i "pakkepris" med avslag på utstyr om man kjøpte kaninen, eller avslag om man kjøpte to kaniner sammen. Men å sende med kanin til noen stakkars folk som bare skal ha burstrø.... Er utrolig rart..
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: kjøp strø få kanin på kjøpet

Post by Marit Fosen »

Det er ikke et urimelig krav at de ansvarlige i en dyrebutikk har kunnskaper om de forskjellige dyrene, som de har for salg, sine behov.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: kjøp strø få kanin på kjøpet

Post by Sandratravolta »

Har jeg ikke sagt heller. Men de aller færreste starter i ny jobb og kan alt med en gang.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: kjøp strø få kanin på kjøpet

Post by Marit Fosen »

Sandratravolta wrote:Har jeg ikke sagt heller. Men de aller færreste starter i ny jobb og kan alt med en gang.
Jeg skrev "de ansvarlige" Med det mener jeg at noen i butikken skal ha kunnskaper om dyrene, helt fra start. Det er svært enkelt å tilegne seg kunnskaper i dag. Det må være en forutsetning at de setter seg skikkelig inn i saker og ting før de starter opp.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Post Reply