Hemmelig venn 2013?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

:yumm: godt for liten å godt for stor :cheerful:

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Sandratravolta »

Image

Ikke så vanskelig å gjette at min hemmelige venn er Siv!
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

Sandratravolta wrote:Image

Ikke så vanskelig å gjette at min hemmelige venn er Siv!
:giggle: viste ikke helt hva jeg skulle finne på å skrive som hint, :sarcastic: skulle egentlig ha gitt deg noe mer syntes det ble litt lite egentlig :flau:

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by WillyWonka »

wollf wrote:takk hemmelige venn, hvem enn du er. send ditt hint til willy wonka så jeg kan så gjette

Hint:
"Vi er en lykkelig liten pelsfamilie som bor I Trondheim"
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by wollf »

hihi.. takk pelsfamilien :D

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by WillyWonka »

hehe :D hvordan kunne du i alle dager skjønne det :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Pelsfamilien
Pinglerotte
Posts: 30
Joined: 02 Jan 2013, 00:43

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Pelsfamilien »

Haha det var vell ikke så vannskelig :-p
<3 Pondus,Joker,Tickle,Tim,Mufasa & Pink<3
Du vil aldri bli glemt, Blåbæra mi <3

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by sanca »

Rottene og jeg har fått superflott gave!!!

Image

I morgen er det burvask igjen, så da gleder jeg meg veldig til å putte inn det suuuuuupermyke teppet, godbiter og gnagestein. Og jeg må innrømme at kjærlighetene allerede er borte, jentene mine ble veldig fornøyde. :giggle: Hvis dere lurer på hva det med mange farger er, så er det et knippe med mange små oppbevaringsbokser i søte fasonger. Jeg er "boksoman", så de skal jeg jammen si kommer til nytte, både til ting og tang til rottene og ellers i husholdningen :happy:

Tusen, tusen takk kjære hemmelige vennen min, dette var jammen midt i blinken, rottegutta hilser og sier takk også :boing: Når det gjelder å gjette hvem du er, tror jeg faktisk jeg har en liten anelse ut fra hintet du sendte med i pakken. :nottelling: Men greit å spare så mye gjetting som mulig til alle har fått, ellers blir det jo ikke så spennende for de stakkarene som er igjen til slutt...
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Milla »

Da har jeg også fått pakke fra hemmelig venn...

Her er den:
Image

Det er heldigvis tid for burvask i dag, så da blir den nye hengekøya og sputniken satt inn :D
Dette passer helt perfekt for jentene. Har selv laget slike hengekøyer med hull i, slik at de kan gå mellom fleecelagene. Samtidig er sputnikene veldig populære her, den ene begynner å bli ganske slitt, så nå kan jeg endelig bytte den ut.

Hintet var: Hintet ligger i min bildetråd på forumet... Kanskje vi har noe likt?

Så gjett om jeg har saumfart bildegalleriene til folk... og er ganske sikker på hvem det er :bounce:

Blacknenne: Tuuuuuusen takk :grin:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

Hei jeg har fått gaven fra hemmelig venn men jeg får ikke lastet ned bildene av det :mad: jeg har prøvd 640 og 630 men får uansett svar om at det er for stort bilde, å skjønner ingenting . Derfor får dere gå inn på facebook å se bildene der :sarcastic:


Å etter hintet jeg fikk så var det ikke vanskelig å gjette hvem det var i fra, når det gikk opp ett lys for meg da det sto om en viss frøken med sugekopper på bena :giggle:

Tuusen takk Milla, vi ble veldig fornøyde alle sammen :bounce:


https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=5

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by BlackNenne »

Bare hyggelig Milla! Godt det falt i smak. :cheerful:

Til min hemmelige venn: Jeg er bortreist til søndag. Har noen som henter posten min så lenge. Så det kan ha kommet frem mens jeg er borte. Sjekker selvfølgelig med en gang jeg kommer hjem. :cheerful:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Milla »

Siv M wrote:Hei jeg har fått gaven fra hemmelig venn men jeg får ikke lastet ned bildene av det :mad: jeg har prøvd 640 og 630 men får uansett svar om at det er for stort bilde, å skjønner ingenting . Derfor får dere gå inn på facebook å se bildene der :sarcastic:


Å etter hintet jeg fikk så var det ikke vanskelig å gjette hvem det var i fra, når det gikk opp ett lys for meg da det sto om en viss frøken med sugekopper på bena :giggle:

Tuusen takk Milla, vi ble veldig fornøyde alle sammen :bounce:


https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=5
Regnet med deg var et godt hint :giggle:

Bra det falt i smak, får aldri nok hengekøyer!
Men ser ikke bildet. Har du husket å sette det på offentlig ?

Blacknenne: det falt veldig i smak. Sjokoladen ble fortært med en gang, og ikke av småjentene :flau:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

Milla wrote:
Siv M wrote:Hei jeg har fått gaven fra hemmelig venn men jeg får ikke lastet ned bildene av det :mad: jeg har prøvd 640 og 630 men får uansett svar om at det er for stort bilde, å skjønner ingenting . Derfor får dere gå inn på facebook å se bildene der :sarcastic:


Å etter hintet jeg fikk så var det ikke vanskelig å gjette hvem det var i fra, når det gikk opp ett lys for meg da det sto om en viss frøken med sugekopper på bena :giggle:

Tuusen takk Milla, vi ble veldig fornøyde alle sammen :bounce:


https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=5
Regnet med deg var et godt hint :giggle:

Bra det falt i smak, får aldri nok hengekøyer!
Men ser ikke bildet. Har du husket å sette det på offentlig ?

Blacknenne: det falt veldig i smak. Sjokoladen ble fortært med en gang, og ikke av småjentene :flau:

oi det var synd, nei kanskje jeg glemte det, skal ordne det med det samme :flau:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

Milla: nå er det satt på offentlig der :nottelling: du hadde rett jeg glemte å sette det på offentlig :flau: :goofy:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Milla »

Siv M wrote:Milla: nå er det satt på offentlig der :nottelling: du hadde rett jeg glemte å sette det på offentlig :flau: :goofy:
Nå så jeg bildene :bounce:
Så fint å se jentene dine likte hengekøyene :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply