Cliarra wrote:Da Marcy har termin, bestemte jeg meg for å lufte de andre jentene på badet oppe, slik at Marcy fikk litt fred (De er i forskjellige bur, men de er alle på samme rom, og jeg ville ikke at de andre jentene skulle klatre på buret hennes). De har blitt luftet oppe før uten problemer, men i dag fant ei ut at hun ville skape problemer. Mira, en bitteliten jente på 250g, klarte å presse seg inn i et bittelite hull under toalettet og kom ikke ut igjen. Etter jeg, samboer og de andre jentene prøvde å lokke henne ut i 4 timer, ga vi oss. Hun klarte ikke å komme ut på egenhånd! Til slutt måtte vi kutte forseglingen som holdt toalettet på plass, løfte toalettet og dra henne ut. Nå har vi et bad fult av verktøy og smuss og en do som ikke kan brukes, men også en trygg liten rottejente! :boing:
Akuratt no lurer eg på kvifor eg aldri leser bruksanvisningane som følger med diverse ting eg kjøper.
Etter å ha smakt på vatn frå akvariet ein god del gonger i forbindelse med slamsuging , har eg oppdaga at eg ikkje trenger "å suge" på slangen for å få slmasugeren til å fungere, slanger fyller seg sjølv og vatnet renner i bøtta om eg følger bruksanvisingen.
Uff, ein lærer visst aldri...