Rottemotiv til mobilen

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Rotteforening
Stjeler mat
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2008, 17:26
Location: kopervik

Rottemotiv til mobilen

Post by Rotteforening »

jeg har et rottemotiv som du kan ha på mobilen din. dette motivet er tilegnet sony ericsson. den er laget til sony ericsson k810i. men det går nok bra så lenge du har sony ericsson. jeg har prøvd og legge motivet som et image her men det gikk ikke. så har jeg prøvd på nettsia mi. det funka heller ikke. så vist du har lyst på rottemotivet. må du få det via mail. eller msn. for og få motivet fra dataen til mobilen. du bruker enten en sendekabel som ofte følger med telefonen eller bruker bluethooth.
du må ha sendingsmuligheter fra data til mobil for at dette skal funke.
så det du gjør videre. vist du har fått det på mail. klikk kopier på bildet.
går du til den plassen du skal legge motivet inn på. en lur plass der du kan legge den på mobilen er på thems. og så trykker du lim inn. og kobler mobilen fra dataen. og går inn på motiver vist du har lagret det på thems. og klikk. og ble deg ned til motivet. motivet heter: rettet version 1.0 rats. og så må du vente litt og vips så har du motivet. vist du ønsker motivet gi meg en beskjed her. eller andre plasser hvist du ønsker. god fornøyelse.

Lilly-Marie
Markeringsbehov
Posts: 282
Joined: 17 Feb 2008, 16:05
Location: Rjukan
Contact:

Post by Lilly-Marie »

jeg har K810i, send det til meg på mail vis du kan :)
koalajenta@hotmail.com
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

tøft, håper du kan sende det til meg
Silje_skarp_89@hotmail.com
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Rotteforening
Stjeler mat
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2008, 17:26
Location: kopervik

Post by Rotteforening »

det hadde vert greit å få vite va dere synest om motivet.

Rotteforening
Stjeler mat
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2008, 17:26
Location: kopervik

Post by Rotteforening »

vist du ikke får åpnet fila. så bare vent litt, og prøv og trykk flere ganger :konge: det hjelper :lol:

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

går ikke inn her:S
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Rotteforening
Stjeler mat
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2008, 17:26
Location: kopervik

Post by Rotteforening »

Hvilken mobil har du da?
trykk på vedlegg. da kommer det kanskje en melding opp ettelerant har ikke pugget det. trykk ok. den kommer flere ganger kanskje. men det er ikke sikkert at den kommer i det hele tatt. og så etter en stund skal man få velge om man vil lagre eller åpne. velg etter hva som behager deg.
men vist du trykker på åpne så kommer det et word dokument opp. med fila. den klikker du på trykker på kopier. og så klikker du lim inn på thems på mobilen. eller så kan du Lime den inn en plass for så og overføre. lykke til med og få det til da.

Rotteforening
Stjeler mat
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2008, 17:26
Location: kopervik

Post by Rotteforening »

Jeg tror det er enklere og sende det via msn men de går med mail men det er litt mer avansert tror jeg. det er en litt mer innvikla veg på mail til mobilen. men det er bare enklere men ingen problem og sende via mail.

Lilly-Marie
Markeringsbehov
Posts: 282
Joined: 17 Feb 2008, 16:05
Location: Rjukan
Contact:

Post by Lilly-Marie »

helt i orden for meg, bare å sende over msn litt senere vis du ser jeg er på, bare å legge meg til.
får den desverre ikke opp på mailen.
jeg er på nattevakter denne uka så sover litt på dagtid men er på fra i morgen igjen hvertfall :)
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

Post Reply