Utfordring! Bilde til Gnag!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Biamora
Hamstrer mat
Posts: 321
Joined: 29 Dec 2007, 18:38
Location: Røyken

Utfordring! Bilde til Gnag!

Post by Biamora »

Jeg er på jakt etter et flott bilde til førstkommende gnag. Et bilde som illusterer vinter.. En rotte som ser ut vinduet på snø foreksempel. Er det noen av dere som tar utfordringen?? Bildet kan sendes til:

gnagredaktor@gmail.com

Dette er til forsiden av årets første gnag, det må være så høy oppløsning som mulig, og i så stort format som mulig. Det må også være skarpt og klart, og gjerne i lyse omgivelser :)

Håper på mange ivrige fotografer :lol:. Om du bestemmer deg for å sende inn bilde, er det greit at du samtidig gir beskjed om vi i NTF kan benytte bildet i etterkant, om det ikke blir valgt ut til forsiden. Eksempel på bruk, er da som illustrasjoner i senere gnag, eller i fotogalleriet på websidene våre. Alle bilder må navnes, så fotografen får kreditt for sitt bilde :thu:

Skulle du også sitte på en god historie, rottesang, dikt eller annet, ikke nøl med å sende inn!
Biamora
Har du noe som passer på trykk? Send meg en mail!
gnagredaktor@gmail.com

Molly matmor
Hamstrer mat
Posts: 391
Joined: 12 Aug 2008, 13:55
Location: Gloppen, sogn og fjordane
Contact:

Post by Molly matmor »

Er det forsatt mulighet for å sende inn bilde??
Hilsen Meg og Tequila
R.I.P Molly, Mint<3

17 år, jente

Biamora
Hamstrer mat
Posts: 321
Joined: 29 Dec 2007, 18:38
Location: Røyken

Post by Biamora »

Bare send inn bilde! Jeg driver i disse dager å setter inn bilder og lager bladet og trenger enda mange fine bilder, både til bruk nå, og til seinere utgivelser! :)
Biamora
Har du noe som passer på trykk? Send meg en mail!
gnagredaktor@gmail.com

Post Reply