Har en venninne som sannsynligvis må avlive ene hannrotta si i morgen pga sykdom, og da sitter hun igjen med sistemann helt alene. Hun vil ikke at han skal måtte leve som alenerotte den siste tiden han har igjen, så vi har snakket om at han kanskje kan komme og bo hos mine. De har jo fått Suprelorin-implantat nå begge to (kjemisk kastrering), så det bør jo fungere greit.
Hva tenker dere om dette? Hannen er ukastrert. I følge venninna mi er han en veldig myk og grei rotte, og fortsatt ivrig og leken trass i at han er så gammel.
Få inn en 2,5 år gammel hann med mine hunner?
Moderator: Moderatorer
Re: Få inn en 2,5 år gammel hann med mine hunner?
Edit - jeg så ikke at det var du som skulle få inn rotta. Da vet dere nok ikke hvordan hannen reagerer på hunner (eller vice versa).
Som regel går det bra, så jeg synes det er verdt et forsøk :cheerful:
Som regel går det bra, så jeg synes det er verdt et forsøk :cheerful:
Takk for svar! 
Ser ikke ut til at det blir noe likevel, ettersom hannrotta som kanskje skulle hit har skadet bakbeina sine i natt og er blitt delvis lam i dem virker det som, så det er nok best at han får slippe i dag han og.

Ser ikke ut til at det blir noe likevel, ettersom hannrotta som kanskje skulle hit har skadet bakbeina sine i natt og er blitt delvis lam i dem virker det som, så det er nok best at han får slippe i dag han og.
Synes det er en fin gest å la de vandre sammen. Spesielt siden de begge var/er gamle.
Ja, når det ble som det ble så er det litt fint det og, at de fikk slippe samtidig.Gittiamo wrote:Synes det er en fin gest å la de vandre sammen. Spesielt siden de begge var/er gamle.
Jeg hadde tre jenter, som dro sammen. Og det var godt å se at de tok vare på hverandre hele veien til siste hjerteslag. å nå begynner jeg nesten å grine her... 

:love:Gittiamo wrote:Jeg hadde tre jenter, som dro sammen. Og det var godt å se at de tok vare på hverandre hele veien til siste hjerteslag. å nå begynner jeg nesten å grine her...