Er det noen som vet om denne er kommet til Norge enda?
Vet de har holdt på å endret på den en stund, siden det er så mange rotter som går lei/ikke vil ha den..
Vet ikke om posene er like, men i usa ser den i alle fall sånn ut

Moderator: Moderatorer
Jeg vet de har oxbow hos vet her nede, men gidder ikke kjøre hele veien dit hvis jeg ikke skal i området :cheer:Marit Fosen wrote:SalgsCompagniet AS i Drammen importerer Oxbow, tlf.nr. 64 92 66 80, spør dem. En kan bestille hos dem og få varene tilsendt. Hyggelige priser, hyggelige folk og god service.
Jepp. Så vidt jeg vet bare de som importerer til Norge for videresalg.lucas wrote:Hvilken importør? Kanicare?
Det stemmer ikke. Jeg kjøper alt kaninfôr fra Salgscompagniet.Det er bare å ringe til dem. Kanicare sender ikke varer til private.MissGuardian wrote:Jepp. Så vidt jeg vet bare de som importerer til Norge for videresalg.lucas wrote:Hvilken importør? Kanicare?
Det er kun kanicare som står som importør på Oxbow sine sider. Og med for videresalg mener jeg videresalg til butikker. En skulle tro at hvis salgscompaniet importerte direkte fra oxbpw, så hadde de stått på importørlisten.....Marit Fosen wrote:Det stemmer ikke. Jeg kjøper alt kaninfôr fra Salgscompagniet.Det er bare å ringe til dem. Kanicare sender ikke varer til private.MissGuardian wrote:Jepp. Så vidt jeg vet bare de som importerer til Norge for videresalg.lucas wrote:Hvilken importør? Kanicare?
DET er en helt annen sakMarit Fosen wrote:Da får Salgscompagniet Oxbowproduktene via Kanicare.
altså Kanicare.MissGuardian wrote:Importør fikk inn i går.
Det er godt mulig :cheer: Er bare rottefôret jeg har hørt om, for hørte om det på rotteforum :cheer:Stinelovesrats wrote:Dette med forbedring av smak på produktene gjelder forsåvidt for hele Oxbow serien :cheerful: Man kan se det på de nye posene. Alle Dyrego butikker selger forsåvidt også Oxbow :cheerful: