Lille Lido mirakel pølsa tommern

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by wollf »

lido er helt fin nå i ballesekken. ingen kul og ingen infeksjon. såret har lukket seg og han har fått leke med gneis nå. så det er fremgang. håper han klarer å leve livet fullt ut

anni

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by anni »

Godt å høre. :happy:
Med Tingeling går det flott, hun har pr dags dato ikke hatt noe sykdomstegn, bank i bordet. :jepp:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by wollf »

ja lido var jo litt uheldig med tanke på hvor underærnert og dhydrert han var, og i og med at han har de bevegelses hemningene, er naken og rødøyst stiller han ikke sterkest til å leve lengst. men han skal få leve så lenge og godt han kan her i allefall :love:
har har ikke like mye porifyrin nå som før heller. så behandlingen har nok funket (han hadde øyeninfeksjon da han kom)

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by wollf »

men lido har tydelig MÅ-SAMMLE-SPISE-KASTEMEGOVER-MATEN syndrom. har sett dette på mange dyr som har sultet som små. de tror at det skal bli tomt for mat om de ikke spiser ALT med en gang og skyr ingen middler for å få tak på maten.
er som en slags post traumatisk spiseforstyrrelse

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by wollf »

i dag tok jeg den tunge avgjørelsen å gi lido et nytt hjem.
jeg kunne ikke gi lido det viktigste i et rotteliv. nemmelig et rotteliv. han ble aldri helt akseptert av jentene mine. de var ikke slemme med han men de ignorerte han. jeg så at lido ble mer og mer ensom, og jeg syntes at han ble mer og mer deppa. det gjorde meg vondt å se han slik, særlig da han var så lykkelig med de guttene han bodde med. så tonje lenore tok han til seg og nå får han igjen bo med guttene han hadde det så godt med.
det er trist, og litt vondt, for jeg ble fort glad i den lille reka. men om du elsker noen så sett dem fri sant?

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by WillyWonka »

Det var nok den rette avgjørelsen. Han har nok hatt det fint hos deg, men han trenger nok noen av sine egne å være med. Og da damene dine ikke var det rette selskapet for ham, så er det bra at han får bytte flokk for å se om han får det bedre der :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by sanca »

Som jeg har sagt til deg, wollf, dette var nok det helt rette å gjøre! :jepp: Hvordan går det med Lido nå, Tonje Lenore?
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by Tonje Lenore »

Lido har det kjempebra, trives godt sammen med de andre gutta :kisses:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Lille Lido mirakel pølsa tommern

Post by sanca »

Så godt å høre! Det var jo så leit hvordan han hadde det i dameflokken til wollf, bare gjemte seg i huset sitt i bunnen av buret, ble jo til og med stengt inne der av mobbejentene :bleh:

Så stor og flott han har blitt. Var en absurd følelse å holde ham igjen da jeg var innom for å gi ham medisin.Tenk den lille reka vi hadde med oss fra dyrebutikken :giggle:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply