bjørke trær
Moderator: Moderatorer
bjørke trær
kan rotten gnage på bjerk kvister ?
Re: bjørke trær
Jada, bjørk går fint. Hvis du bruker søkefunksjonen på grener ville jeg tro at du fant flere som kan brukes også, men jeg har ikke sjekket det. Jeg vet bare at noen har lagt ut lister her før.
flott takk for svar :cheer:Matmor wrote:Jada, bjørk går fint. Hvis du bruker søkefunksjonen på grener ville jeg tro at du fant flere som kan brukes også, men jeg har ikke sjekket det. Jeg vet bare at noen har lagt ut lister her før.
Hva annet kan en samle inn til rottene? Blader av løvetann, rogn, frukttrær? Annet som er sunt for rottene? Er litt redd for å gi noe som ikke er bra.
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.
Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Jeg har brukt greiner fra rogn trær
å løvetann har de også fått tror også de kan få blomsten fra den men er ikke helt sikker

Takk for svar. Skal prøve med rogn og løvetann, og bjørk.
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.