Splinter har da gått opp ca 10gram hver dag, fra jeg kjøpte vekten..(på tirsdag)
Fra i går kveld, til i dag morges, gikk han opp 11 gram!

Han veier nå 261 gram! Så tror kanskje han kommer til å ta igjen Ole og Dole om ikke så altfor lenge.
Tassen derimot, har bare gått opp noe få gram, lurte på om jeg burde sette ham i eget bur i en dag eller to, for å være sikker på at han får i seg nok mat? Han er litt nervøs av seg, så er ikke sikker på om han alltid tør å presse seg ut av huset når de andre ligger og hviler og sperrer for utgangen. Da hadde han kanskje blitt litt tryggere på meg også, hvis han enten sto alene eller bare sammen med en til?
Alle guttene fungerer forresten kjempefint sammen, Splinter, som jeg var mest skeptisk til, siden han hadde bodd alene såpass lenge, sover sammen med de andre i en stor haug, men noen ganger går han og legger seg for seg selv i hengekøya, kanskje for å få litt luft, ikke vet jeg!

Men, er kjempeglad for at alle gutta fungerer sammen, og for at det gikk så fort å få dem til å akseptere hverandre.

Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3