Ny type rottefôr og vitaminer

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Hvilken dyrebutikk kommer den nye maten hen, LILO?

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Vi har fått den inn nå, og mine rotter elsker den! Den var fryktelig dyr!! 123kr for 700gram!! Men de knasket den i seg som bare det!

Jeg vet dessverre ikke hvem andre som får den inn, fordi vi er en enkeltstående butikk og ikke med i noen kjede.

Merket heter "beaphar" og maten heter Care+ XtraVital.

Kan høre med sjefen om hun vet hvem andre som selger den, ellers kan jeg høre med selgeren når han kommer innom butikken igjen, han må jo vite hvem han selger til :D

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Sjefen mente at man kunne ta kontakt med Monsen sport, at de vet hvilke butikker som selger maten...

Rikke
Bygger bol

Post by Rikke »

Dette er hjemme siden til Monsen sport =)
HVis noen vil inn og titte...

http://www.kennel-utstyr.no/
Hilsen Rikke Karine

Zilver

Post by Zilver »

LILO; var det den typen fôr jeg fikk prøver av? Det gikk i allefall ned på høykant og vel så det. Er nødt å begrense matinntaket på dem nå, for det forsvinner alt for fort, og de lagrer ikke. Og vil ikke ende opp med en gjeng halvkilosjenter..hehe..

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Hei, ja det var den maten :D Går ned på høykant her også! De plukker den ut først, og tar vitakraftmaten når den andre er tom.. gir blanding av de to, + litt valpefor..

Ser de ikke har den på hjemmesiden til Monsen sport, sikkert fordi den er helt ny, og dette var en llitt gammel side...

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Rotteelsker wrote:Hvilken dyrebutikk kommer den nye maten hen, LILO?
Hei, så ikke med en gang at det var deg, at du var fra Stavanger. Dyrebutikken ved Ikea, der har vi den maten nå :) Og rottene elsker den!

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Okey. Da får jeg ta en tur innom der en gang;)
Det var der jeg kjøpte den ene rotta mi, Amy(på bildet)

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Ja, jeg husker godt det kullet. Jeg har broren og mora hennes hjemme nå, mora er pensjonert(fikk bare det ene kullet), og får leve sin pensjonisttilværelse hjemme hos meg sammen med mine 5 andre jenter :D Håper hun er en frisk og fin jente, mora er ca 15-16 mndr nå, er frisk og fin, og har aldri vært syk. Broren er også stor og frisk :D (Oi, en liten utskeielse)

Zilver

Post by Zilver »

Hoi så det går... det er kiving om maten hjemme... De krangler stort om å nappe den nye maten ut, for så å gjemme den der de andre ikke kan få den.. Null mer godis, kun tørrfor.. Merkelige skapninger...

Men den er grusomt dyr, så jeg har blandet den ut med annet type mat. De eter i allefall som om de aldri skulle sett mat før..

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

LILO wrote:Ja, jeg husker godt det kullet. Jeg har broren og mora hennes hjemme nå, mora er pensjonert(fikk bare det ene kullet), og får leve sin pensjonisttilværelse hjemme hos meg sammen med mine 5 andre jenter :D Håper hun er en frisk og fin jente, mora er ca 15-16 mndr nå, er frisk og fin, og har aldri vært syk. Broren er også stor og frisk :D (Oi, en liten utskeielse)
Hun har hatt midd, men etter en kur, så er hun blitt kjempe fin! :D

Locked