Ailanis og Koalas oppdrett

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Lilly-Marie
Markeringsbehov
Posts: 282
Joined: 17 Feb 2008, 16:05
Location: Rjukan
Contact:

Post by Lilly-Marie »

nå ar hu meg da som har eget hus å støtte seg på. og jeg huser selvsagt rottene hennes om hun skulle måtte flytte, til hun har funnet noe nytt ;)
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Ja og det har jeg jo også. Men jeg vet at økonomien vil gå rundt og jeg vet at jeg ikke vil måtte omplassere noe mer og d er jeg glad for. For det var ikke noe gøy. Jeg har også snakket med de som tok imot rotter om dette. Så nei jeg ville aldri latt det skje igjen..Dette har vært nøye diskutert både mellom meg og Lilly og meg og familien. Og dette er også snakk om noen måneder frem i tid
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Lilly-Marie
Markeringsbehov
Posts: 282
Joined: 17 Feb 2008, 16:05
Location: Rjukan
Contact:

Post by Lilly-Marie »

ja som det s¨tår så er det ikke snakk om å starte opp før utpå høsten igjen.
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

h3gzi
Hamstrer mat
Posts: 365
Joined: 04 Aug 2006, 00:41
Location: Arendal/Porsgrunn
Contact:

Post by h3gzi »

Ailani wrote:Ja og det har jeg jo også. Men jeg vet at økonomien vil gå rundt og jeg vet at jeg ikke vil måtte omplassere noe mer og d er jeg glad for. For det var ikke noe gøy. Jeg har også snakket med de som tok imot rotter om dette. Så nei jeg ville aldri latt det skje igjen..Dette har vært nøye diskutert både mellom meg og Lilly og meg og familien. Og dette er også snakk om noen måneder frem i tid
Hmm? .. ikke omplassere igjen?
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden


Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Post by Matmor »

Av og til skjer det ting som ikke kunne forutsees. Etter mitt skjønn var dette en slik ting. Ailani hadde tillatelse til å ha rotter i leiligheten hun bodde, men da leiligheten fikk ny eier ble tillatelsen trukket tilbake :evil: En ny eier har mulighet til å gjøre livet veldig surt for en leietager som ikke føyer seg. Eierskifte er saklig grunn til oppsigelse av leieavtalen. Valgmulighetene var å flytte, ta en konflikt med eier eller omplassere.

Jeg vet litt om å skaffe leilighet på kort varsel i Osloområdet, og å leve med konflikt med huseier, selv når huseier ikke har retten på sin side. Det første har jeg vært gjennom selv noen ganger, det andre har venner av meg opplevd. Ingen av delene anbefales... Derfor klandrer jeg ikke Ailani for omplasseringen. Jeg har derimot ikke videre høye tanker om nåværende utleier og håper at Ailani får sjansen til å eie selv snart, og at neste leietager er en skikkelig drittsekk så eier oppdager at det finnes værre ting enn leietagere med rotter :-x

Nå er bare glad for at jeg har muligheten til å ta imot Victoria :)

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

h3gzi wrote:
Ailani wrote:Ja og det har jeg jo også. Men jeg vet at økonomien vil gå rundt og jeg vet at jeg ikke vil måtte omplassere noe mer og d er jeg glad for. For det var ikke noe gøy. Jeg har også snakket med de som tok imot rotter om dette. Så nei jeg ville aldri latt det skje igjen..Dette har vært nøye diskutert både mellom meg og Lilly og meg og familien. Og dette er også snakk om noen måneder frem i tid
Hmm? .. ikke omplassere igjen?
jeg syns ikke noe om å få frekke tilbakemeld på dette.

Det er faktisk veldig trist for meg.. og at en av huseierene mine dør, og kona da plutselig forandrer seg veldig hadde jeg ikke noen mulighet til å se.

Så slike kommentarer syns jeg er unødvendig og lite voksent
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

h3gzi
Hamstrer mat
Posts: 365
Joined: 04 Aug 2006, 00:41
Location: Arendal/Porsgrunn
Contact:

Post by h3gzi »

og vi har ''pratet'' om saken over msn.
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden


Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de

Post Reply