augebetennelse?

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

augebetennelse?

Post by renya »

Satt og mata småttisane med ørsmå biter av eggerøre til frokost, då eg merka at Snooch var litt tørr/rød rundt eine auget. Kasta meg over Benny med ein gong og han hadde tendenser til det samme.
Det liknar på eit vis på eit trøtt og hovent auge etter ei altfor lang natt på byen, men det er ikkje så hovent.

Har søkt på forumet, og fant eit bilde av ein viss herr Frank i denne tråden, som likner ganske bra, men det er litt mindre utprega.

Er i ferd med å bestille time hos PetVet, ( så snart eg finn mobilen. ) veit ikkje kor akkutt dette er, men no fabler eg om blinde rotter og det som verre er.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Dei er forresten i heilt fin form ellers, dei søver ein del meir enn jentene, men virker friske og fine.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Post by Matmor »

Når det bare er porfyrin fra det ene øyet, er det ganske stor sannsynlighet for at det er en eller annen form for øyeinfeksjon, eller at det er en skade på øyet. Og når begge rottene har det, er det enda mer sannsynlig at det er øyeinfeksjon. Det er nemlig smittsomt. Siden det høres ut som om du har to bur anbefaler jeg å vaske hendene mellom håndteringen av dyrene :leftrat: :rightrat:

Det er fint at du får bestilt time hos veterinær, for øyeinfeksjoner kan være svært ubehagelige. Hvis du ikke får time med det samme, kan du prøve å skylle med øyebadevann (sterilt saltvann). Til en rotte holder det med de små engangsflaskene som er beregnet til nesedråper for spedbarn, hvis du ikke finner øyebadevann i små flasker. :)

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Bura har til no stått ganske tett, men har satt dei på kvar si side av rommet no. Om det er såpass smittsomt, vil eg nesten tru at jentene alt har fått det, sjølv om eg ikkje ser noko på dei? Eg drar lett med heile gjengen i morgon om eg ser noko på dei og.
Fått time i morgon klokka tolv.

Har lest andre plasser om sterilt saltvatn, og kamomillete. Er tilhenger av kjerringråd, men det er så mykje mindre skummelt å teste på seg sjølv :]

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Post by Matmor »

Øyebetennelse smitter ved kontaktsmitte, ikke ved at de deler luftrom :) Så det kan godt hende de to jentene går klare.

Karen---
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 06 May 2008, 16:51
Location: Nesodden
Contact:

Post by Karen--- »

Lykke til hos dyrlegen! :thu:
Har en vennine som hadde dette på 14 rotte unger samtidig!
Men alt gikk fint heldigvis, ungene ble friske etter
noen uker! :)
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Da har eg ( vi ) komt hos heile heim igjen. Tøffingane oppførte seg eksemplarisk, og var langt meir håndtamme og kosete der enn dei har vore heime.

Her skal det no dryppast Fucithalmic øyedråper to gonger om dagen i ei vekes tid, så burde det gå over. Augebetennelse/infeksjon altså.
I mellomtida har eg hysterisk ( nesten ) hygienekontroll på alt som blir flytta fra den eine sida av rommet til den andre :p

Post Reply