Jeg har vært litt treg og ikke vært så flink til å være aktiv her inne i det siste. Men skal prøve å være innom oftere :cheerful:
Tenkte at jeg skulle presentere vårt nye familiemedlem, Donna :kisses:
Donna er en sort dumborotte, ei lita jente som antas å være 4-5 mnd gammel i skrivende stund.
Hun havnet i et fosterhjem der det viste seg at hun var drektig med 10 små.
Alt gikk heldigvis bra med henne og babyene, tross hennes unge alder og stress med flytting.
Jeg hørte om henne for en god stund siden, og klarte ikke helt slippe tanken på denne rottemoren som var i fosterhjem med babyene sine. Alt hun hadde vært gjennom med flytting, drektighet, fødsel og oppfostring av unger i en alt for ung alder. Hvem vil ha rottemor? Babyene får seg nok nye hjem uten problemer, skal hun sitte igjen der alene? Tankene surret rundt..
Etterhvert hadde alle babyene hennes fått seg nye hjem, deriblant skulle noen hitover - de skulle reise helt fra vestlandet til Oslo.
Jeg pratet litt frem og tilbake med de jeg kjenner som skulle ha noen av babyene, og kom frem til at hvis hun ikke hadde fått seg et nytt hjem nå, så kunne hun få reise sammen med de og komme hit til oss.
Hun er verdens nydeligste og mest sjarmerende lille rottetott, utrolig trygg og sosial! :cheerful:
Vi brukte 1 ukes tid på introduksjon, kvelden før julaften fikk hun flyttet sammen med de andre 3 og de ble en flokk på 4 :lovey:
Så, Donna fikk nok alt hun kunne ønsket seg til jul - en ny familie i et nytt hjem med flere rottevenner :love:
Deler noen bilder av henne og de andre fra julen:
DONNA
ARIEL, DONNA, MAJSEN
ARIEL, DONNA
BLUE, DONNA
MAJSEN
ARIEL
BLUE
DONNA
BLUE, rottenes julemiddag
Alle sammen, dessert
Ariel og Donna med "onkel"
Donna og meg
Donna og "bestefar"
Donna og "pappa"
Endelig er det 4 her igjen [HEAVY BLACK HEART]
DONNA, ARIEL
Trøtt og fornøyd i nytt hjem med nye rottevenner og en familie med mer enn nok kjærlighet å gi :love: