RM1

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
lynxy85

RM1

Post by lynxy85 »

Hei! Noen som vet når RM1 i løsvekt kommer inn igjen??

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Forhåpentligvis om ikke så alt for lenge, men jeg har for mye å gjøre på jobb om dagene! Jeg kan skrive her når vi (Anita) har fått hentet.

lynxy85

Post by lynxy85 »

ok. men tror du det kommer før den 14. desember? Jeg reiser den 14. desember og hvis jeg bestiller og ikke får det før etter det har jeg et problem siden jeg ikke får hentet det før etter nyttår...

SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Hvor kan jeg kjøpe det?

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

I NTF's nettbutikk (http://www.tamrotter.com/nettbutikk/index.php) hvis du er medlem (http://www.tamrotter.com/blimedlem.php). Anbefaler både medlemsskap og RM-fôret på det varmeste :sol:
Merket blankere/mykere pels, større rotter, mer energi og større matlyst med det fôret enn det jeg brukte før.
Andre medlemsfordeler er bla kjempetrivelig medlemsblad fire ganger i året, muligheten til å kjøpe masse bra stæsj i nettbutikken og invitasjon til rottetreff o.l.

Og ikke minst er RM-fôret veldig mye billigere enn rottefôr du får i dyrebutikk - 20 kr per kg mot nærmere 100 kr per kg :shock:

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

Blir det noe æksjenn med RM'en her snart? Begynner å bli manko igjen her... Hadde vært toppers med litt mer mat snart! :D
Hvil i fred Rudy::.

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

:oops: Jeg går på krykker, så bæring av sekker er litt vanskelig for tiden. Men jeg kan høre med Anita hva vi kan gjøre så hvertfall dere som ikke skal ha det tilsendt kan få hente. Jeg kan dessverre ikke dra med meg sekker til posten med krykker :D

Idamb

Post by Idamb »

Kan jeg hente rm1 istede for å betale porto? Eventuelt hvordan gjør man dette? bestiller i nettbutikken eller? betaler man kontant når man henter det?

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Du kan hente i Oslo og spare portoen, ja - men sekken(e) bestilles og betales på vanlig måte først. Nettbutikken er på flyttefot, men det er vel en løs avtale om at jeg skal hente / levere et lass på ny adresse i løpet av uken som kommer.
Anita

Locked