annanas
Moderator: Moderatorer
-
- Markeringsbehov
annanas
e da nåken som veit om annanas på books/vanli er farli for rotter???
eg elska da so da hadde våre kjekt om dei og kunne ete da;)
eg elska da so da hadde våre kjekt om dei og kunne ete da;)
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
-
- Gammelrotte
Mine små sier ikke nei takk til litt ananas, nei
Det er ikke farlig for rottene.

Julianne
Julirottenes omplassering
Julirottenes omplassering
-
- Markeringsbehov
Mine synes ananas er for klissete og vått!!
Spise litt å så Iiiik
våte klissete bein å så må de vaske vaske vaske seg...Så klissete mat liker ikke mine...
Kasta inn en kyllingskrott til de en dag å de brukte forferdelig lang tid på den...Ble jo skitten å klissete på beina så
Fant den i do noen dager etterpå..Hehe...Knaskemat må de ha på do...Ene griseøret har fast do plass forresten også...
Kan flytte på det så mye jeg vill,men det havner i do til slutt....
Ble litt of topic,menmen.....
Spise litt å så Iiiik

Kasta inn en kyllingskrott til de en dag å de brukte forferdelig lang tid på den...Ble jo skitten å klissete på beina så

Fant den i do noen dager etterpå..Hehe...Knaskemat må de ha på do...Ene griseøret har fast do plass forresten også...
Kan flytte på det så mye jeg vill,men det havner i do til slutt....
Ble litt of topic,menmen.....
Mvh
Elin:o)
Rimelig sikker på at det ikke er skadelig..men alt med måte vil jeg tro. Har bestandig gitt mine rotter griseører.
Går det en stund ute griseøre så er de superglad for å få nytt.Er ikke plaget med at de spiser opp sofan etter de fikk jevn tilgang på ører+ at de lar det meste i buret være i fred også. Har sett ører i rottebur på dyrebutikk også..Ikke bare ører,men haler,oksemuskler osv...
Går det en stund ute griseøre så er de superglad for å få nytt.Er ikke plaget med at de spiser opp sofan etter de fikk jevn tilgang på ører+ at de lar det meste i buret være i fred også. Har sett ører i rottebur på dyrebutikk også..Ikke bare ører,men haler,oksemuskler osv...
Mvh
-
- Markeringsbehov
Mener du Øret?Hvordan skal det bli vått??superkenny wrote:vil ikke dette lukte mye etterhvert?når det evt. blir vått osv?
Har aldri kjent annen lukt i fra buret enn piss lukt :rottehode: Hehe..
Kjøpte grisehale til de i går og det var meget populært.Er nesten bare beina igjen på halen....
Mvh