biting i negler:-D

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Lisbeth

biting i negler:-D

Post by Lisbeth »

jeg bare lurer på en ting, jeg har lagt merke til at de småbiter meg i neglene :lol: er dette normalt?
Det gjør ikke vondt, jeg ser på de nye også, de småbiter i neglene mine og på forlovelseringen det er meget populært :D
Er det bare mine rotter som har slike vaner?

Trybern

Re: biting i negler:-D

Post by Trybern »

Kanskje de bare synes det er gøy? :roll: :) :D :lol:

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

De steller deg. Det er igrunn et tegn på at du et tatt opp i flokken. En av mine synes det er kjempekoselig å sitte og småtygge på neglene mine - særlig hvis de vokser til en viss lengde. Hadde hun bare vist samme omtanke med sine egne klør.. :roll:
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Lisbeth

Post by Lisbeth »

Nemo wrote:De steller deg. Det er igrunn et tegn på at du et tatt opp i flokken. En av mine synes det er kjempekoselig å sitte og småtygge på neglene mine - særlig hvis de vokser til en viss lengde. Hadde hun bare vist samme omtanke med sine egne klør.. :roll:
det er jo et godt tegn. :D Hadde de bare passet på sine egne klør like godt.
Rottene er jo så skjønne, det de sitter og slikker og småbiter neglene :bravo:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Negler er spennende ting i rotteverdenen; Toffa er manikyreksperten hos oss og presterte en gang å klippe av Unni/Nemesis en negl uten at hun la merke til det. Man må jo kunne sitt fag... :rottehode:
Last edited by Roger&Ingrid on 31 Jul 2006, 12:37, edited 1 time in total.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Lisbeth

Post by Lisbeth »

jepp :D de må kunne sitt fag, kanskje de trener seg opp :lol:
vel uansett de er så søte der de sitter og steller neglene mine, er så glad i de små, så uendelig glad men en lærer noe nytt hele tiden.
De sitter å pirker i neglene hele tiden og ringen min er megapoulær å nappe og dra i. Det er nesten konkurranse om hvem som kan dra i den mest :D

tezza

hehe

Post by tezza »

her er det også grundig pedikyr og manikyr hver dag. den ene hannen er fornøyd med å ligge på fanget så lenge han har ei negl å tygge på heh

Locked