jeg bare lurer på en ting, jeg har lagt merke til at de småbiter meg i neglene er dette normalt?
Det gjør ikke vondt, jeg ser på de nye også, de småbiter i neglene mine og på forlovelseringen det er meget populært
Er det bare mine rotter som har slike vaner?
De steller deg. Det er igrunn et tegn på at du et tatt opp i flokken. En av mine synes det er kjempekoselig å sitte og småtygge på neglene mine - særlig hvis de vokser til en viss lengde. Hadde hun bare vist samme omtanke med sine egne klør..
Nemo wrote:De steller deg. Det er igrunn et tegn på at du et tatt opp i flokken. En av mine synes det er kjempekoselig å sitte og småtygge på neglene mine - særlig hvis de vokser til en viss lengde. Hadde hun bare vist samme omtanke med sine egne klør..
det er jo et godt tegn. Hadde de bare passet på sine egne klør like godt.
Rottene er jo så skjønne, det de sitter og slikker og småbiter neglene
Negler er spennende ting i rotteverdenen; Toffa er manikyreksperten hos oss og presterte en gang å klippe av Unni/Nemesis en negl uten at hun la merke til det. Man må jo kunne sitt fag... :rottehode:
Last edited by Roger&Ingrid on 31 Jul 2006, 12:37, edited 1 time in total.
jepp de må kunne sitt fag, kanskje de trener seg opp
vel uansett de er så søte der de sitter og steller neglene mine, er så glad i de små, så uendelig glad men en lærer noe nytt hele tiden.
De sitter å pirker i neglene hele tiden og ringen min er megapoulær å nappe og dra i. Det er nesten konkurranse om hvem som kan dra i den mest