hva gjør jeg da
Moderator: Moderatorer
hva gjør jeg da
hei, hva kan jeg gjøre hvis ikke den ene rotta mi ikke godtar den nye jeg eventuelt skaffer meg, noen som har noe tips til meg
:

har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
I de fleste tilfeller går det så bra så!
Jeg setter esken\buret,(det den nye kommer i fra butikk,oppdretter),med den nye i på en benk eller bord ol.Og så lar jeg "gamlerotta" gå på besøk
Setter henne ned et stykke unna og lar henne bestemme tempoet selv.Her har dette fungert flere ganger,og uten et eneste pip
Dette med å vaske alt rent har jeg aldri gjort.At buret lukter som den "gamle" rotta er helt naturlig syns jeg.Kan du ha burene stående åpne på hver sin kant av benken,ordner de selv med å gå til og fra.Har som sagt gått helt smertefritt og uten en lyd her.Først tok Blue,5 mnd. imot to små.To mnd.senere tok disse tre imot fire små villbasser.Har aldri hatt en eneste slåsskamp. 

det hørtes smart ut synes jegtantepose wrote:I de fleste tilfeller går det så bra så!Jeg setter esken\buret,(det den nye kommer i fra butikk,oppdretter),med den nye i på en benk eller bord ol.Og så lar jeg "gamlerotta" gå på besøk
Setter henne ned et stykke unna og lar henne bestemme tempoet selv.Her har dette fungert flere ganger,og uten et eneste pip
Dette med å vaske alt rent har jeg aldri gjort.At buret lukter som den "gamle" rotta er helt naturlig syns jeg.Kan du ha burene stående åpne på hver sin kant av benken,ordner de selv med å gå til og fra.Har som sagt gått helt smertefritt og uten en lyd her.Først tok Blue,5 mnd. imot to små.To mnd.senere tok disse tre imot fire små villbasser.Har aldri hatt en eneste slåsskamp.

har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.