lurer
Moderator: Moderatorer
lurer
jeg lurer på hva som er best, rotte jenta mi roxy er fortsatt litt skeptisk når jeg skal prøve å ta henne opp, piper å stritter litt i mot, hva er best å holde på med henne kose henne inne i buret å prøve å ta henne opp en gang i blant eller ikke plage henne å heller bære buret dems opp å ned fra lufte rommet,( har to katter oxo så de kan ikke være løse nede) jeg mener selv at det er best å holde på litt med henne hver dag, så hun blir tøffere å tammere, men synes det på en måte er å plage henne oxo, så jeg er litt usikker, noen som har noen forslag( har hatt henne i ca 3 uker å hun er ikke alene i buret)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
Jeg synes det er mange gode grunner til å lære rotter å bli løftet opp og ut av buret, men hvis du kan klare å lokke rotta ut på armen/skulderen din i stedet, er det en bra start
Før eller siden må de fleste rotter ha en form for stell og undersøkelser som krever at de blir holdt. Det blir ekstra traumatisk hvis dyret ikke er vant til å bli tatt i.

Før eller siden må de fleste rotter ha en form for stell og undersøkelser som krever at de blir holdt. Det blir ekstra traumatisk hvis dyret ikke er vant til å bli tatt i.
Vil no tro at hun blir fortere tam jo mer du tar henne ut av buret. Når jeg fikk mine så holdt de seg inni huset i buret omtrendt hele tiden. Etter to dager tok jeg huset ut av buret og tok rottene mye ut og inn av buret før jeg satt tilbake huset etter noen dager og det tok ikke lang tid før de ble skikkelig tillitsfull og tam.
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
Matmor wrote:Jeg synes det er mange gode grunner til å lære rotter å bli løftet opp og ut av buret, men hvis du kan klare å lokke rotta ut på armen/skulderen din i stedet, er det en bra start![]()

pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
-
- Gammelrotte
Radney wrote:Vil no tro at hun blir fortere tam jo mer du tar henne ut av buret. Når jeg fikk mine så holdt de seg inni huset i buret omtrendt hele tiden. Etter to dager tok jeg huset ut av buret og tok rottene mye ut og inn av buret før jeg satt tilbake huset etter noen dager og det tok ikke lang tid før de ble skikkelig tillitsfull og tam.

pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.