temming
Moderator: Moderatorer
temming
jeg kjøpte meg en liten hannrotte igår! Stussa litt på hvor liten han var..bare 19 dager gammel og allerede avvent! Han hatt han ute masse allerede, og han falt fort til ro i hånda mi..søkte varmen! Vasker seg, sover rett ut, og er ikke nervøs i det hele tatt i hånda! titter ut av huset når jeg prater og alt! men det jeg lurte på er hvordan jeg skal trene han etterhvert for å bli en jeg kan ta med ut til venner, ha på skuldern og ta med på det meste??
Marita
Marita
Re: temming
hey... mi første rotte var den svakestre i kull, så jeg måtte bryte naturensgang, da jeg tokk han til mitt hjerte... han var da på dyrebutikken, men jeg jobbet der av og till så jeg hadde et øye med han.
han var altid alene i et hjørne av buret, han blei bortvist fra moren, hakket på av ungene.
så jeg tokk han fra moren, da han var ca 17 dager. og matet han med baby grøt.... han lever ennå, men han er litt liten...
han var altid alene i et hjørne av buret, han blei bortvist fra moren, hakket på av ungene.
så jeg tokk han fra moren, da han var ca 17 dager. og matet han med baby grøt.... han lever ennå, men han er litt liten...