Mine to smarte gutter fant ut hvordan man åpner det buret de er i nå.. også hadde de skikkelig rottefest

Det er tydelige spor etter hvor han ene har vært ettersom han biter på alt han kommer over, men plutselig slutter disse sporene

Når det gjelder Fievel så ble jeg vekt av at han klatret fra nattbordet og over i senga til meg og samboeren, og han ble rimelig overraska når han så at det var noen der...

Jeg har brukt hele natta på å leite etter manus, men jeg finner han ingensteder.. Jeg hadde noen vinduer stående oppe og har derfor sjekket nedenfor og rundt disse vinduene for å se om han har falt ut, men ingen tegn til han...

Jeg har gått rundt å snakket med alle naboene og flere av dem har blitt plaget av mus (inkludert oss selv) og de fleste har derfor satt ut gift og feller, og det var så forferdelig å spørre dem om de hadde fått noe i fellene inatt...

Det som er så vanskelig her er at unge Manus er veeeeldig sky, og hvis noen mot formodning skulle greie å få tak i ham så kan han bite fordi han blir redd... Jeg stoler ikke helt på alle her, og jeg kan nesten si 100% sikkert at noen av naboene la ut mer gift istendenfor å fjerne det bare fordi rotter er et skadedyr i deres øyne og ikke noe annet...
Jeg driver nå å skriver en "savnet"-lapp... Noe mer jeg kan gjøre??