Aisha var en gammel dame på snart 2 og et halvt år og hadde begynt å bli skrlpelig og bustete. Hun hadde også gått ned i vekt. Så ville ikke stresse henne med nytt hjem siden jeg desverre må omplassere mine kjære små

Det at jeg måtte avlive Aquila kom som et sjokk. Jeg hadde eb uke tidligere vært hos veterinæren med henne pga jeg merket en kul nederst i magen hennes. Siden hun ikke hadde avføring trodde både jeg og veterinæren det var forstoppelse eller noe i blæren. Så hun fikk parafinolje og antibiotika. For hun var veldig slapp og dårlig. Etterhvert fikk hun avføring igjen, men merket at kulen vokste..
Så jeg dro avgårde da på mandag igjen. Tenkte det kanskje var en svulst men at den gikk ann å fjerne. Men Tumoren satt på urinblæren så det var ingen ting å gjøre. Da måtte man fjernet hele blæren å.. Han sa den kunne ha kommet som komplikasjon av et dødfødte kullet og infeksjonen hun hadde
Siden den hadde vokst veldig mye bare den siste uken + at hun var dårlig når hun ikke fikk antibiotika syns veterinæren det var best å la henne slippe...

Lille jenta mi fikk bare 1 år i denne verden

Kommer til å savne dere begge kjempe masse!!

Aisha
Aquila