Sov godt jentene mine!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ailani
Alfatryne

Sov godt jentene mine!

Post by Ailani »

Jeg har ikke hatt nett på en stund nå så har ikke fått skrevet det før, men på mandag ble Aisha og Aquila avlivet :(

Aisha var en gammel dame på snart 2 og et halvt år og hadde begynt å bli skrlpelig og bustete. Hun hadde også gått ned i vekt. Så ville ikke stresse henne med nytt hjem siden jeg desverre må omplassere mine kjære små :( Jeg tror det var til det beste for henne selv om jeg var utrolig lei meg for og sint for pga jeg visste at jeg kunne kanskje hatt henne en liten stund til hadde det ikke vært for flyttingen.. :cry:

Det at jeg måtte avlive Aquila kom som et sjokk. Jeg hadde eb uke tidligere vært hos veterinæren med henne pga jeg merket en kul nederst i magen hennes. Siden hun ikke hadde avføring trodde både jeg og veterinæren det var forstoppelse eller noe i blæren. Så hun fikk parafinolje og antibiotika. For hun var veldig slapp og dårlig. Etterhvert fikk hun avføring igjen, men merket at kulen vokste..

Så jeg dro avgårde da på mandag igjen. Tenkte det kanskje var en svulst men at den gikk ann å fjerne. Men Tumoren satt på urinblæren så det var ingen ting å gjøre. Da måtte man fjernet hele blæren å.. Han sa den kunne ha kommet som komplikasjon av et dødfødte kullet og infeksjonen hun hadde
Siden den hadde vokst veldig mye bare den siste uken + at hun var dårlig når hun ikke fikk antibiotika syns veterinæren det var best å la henne slippe... :(

Lille jenta mi fikk bare 1 år i denne verden :cry: Hun dro til og med før sin mor Camomille.

Kommer til å savne dere begge kjempe masse!! :(

Aisha

Image

Aquila

Image
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Utrolig leit, kondolerer. Hvil i fred begge to :(

*Trøsteklem*

h3gzi
Hamstrer mat

Post by h3gzi »

Så trist at dette skjedde :( føler med deg, er utrolig trist å miste sine kjære små.
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden

Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de

BlackNenne
Betarotte

Post by BlackNenne »

Huff, så trist. :(

LanFear1985
Stjeler mat

Post by LanFear1985 »

Så trist :( :cry:
Føler med deg...
*trøsteklem fra 2 bente og 4 bente, gutta hilser spesielt*
Hanna med kosejentene&koseguttene:)
R.I.P Lille my.
06/03-08 R.I.P Vanilje!!

Cath

Post by Cath »

Huff så trist! :cry: Kondolerer.

Ingvild
Gnager på ledninger

Post by Ingvild »

Dette var leit. De sier at en ulykke sjelden kommer alene og det gjelder visst her. Kondolerer. :cry:

Post Reply