Sikke da et sjovt emne

Nu har jeg jo en del rotter, så jeg kan ligeså godt starte fra en ende af
Rotter, som er navngivet fra opdrætteren:
Ananya, Batya, Desdemona, Fastina, Shanti, Tai, Anahata, Damodar, Edison, Eldorado, Ferrari, Gin-Seng, Morfeus og Sputnick.
Ulutiu var navngivet da jeg overtog ham efter et D&D tema, han bliver bare kaldt Ulle.
Troy er opkaldt efter filmen af samme navn, som jeg lige havde set da jeg fik ham.
Oscar er også navngivet fra sin tidligere ejer.
Mickey er min samboers lillesøsters rotte, så ham har hun navngivet.
Jazon er opkaldt efter en hest jeg engang kendte, fordi jeg syntes han lignede en Jazon
Boris er også navgivet fra sin tidligere ejer.
Czarina kommer af Czar, hun har fået navnet fordi det passede til hendes skønhed.
Dina fordi det har siddet fast i mit hoved længe at jeg skulle have en rotte der hed Dina
Georgia fordi jeg har en ide med at køre geografi-tema, også til mine kuld
Jorun er opkaldt efter en person i min ynglingsbogserie, Jarastavens Vandring.
Musen er navngivet fra sin tidligere ejer.
Jeg og samboeren spiller en del rollespil, så derfor er en del af rotterne opkaldt efter Vampire, the Masquerade rollespillet:
Lucinde, Sascha, Zillah, Tara, Talley, Haqim og Calebros.
Mit A-kuld er navngivet efter trilogien om Ildbringeren, derfra har jeg Aiony og Calydor
Mit D-kuld er navngivet efter Cats musicalen, derfra har jeg Rumpleteazer og Magical Mr. Mistoffelees
Mit E-kuld er navngivet efter Aja Dobbo bøgerne, derfra har jeg Aja Dobbo og Ramona
Mit F-kuld er navngivet efter floder, derfra har jeg Mississippi, Irrawaddy, Garonne og Shannon.
Mit G-kuld er opkaldt efter hobitter, derfra har jeg Dinodas Brandybuck.
Loki - fra et ups-kuld jeg fik for et år siden, der fik temaet Nordisk Mytologi
Pyh, det var noget af en liste